hjælp til pc skifte

hej jeg skal skifte min pc ud med en ny og har ikke store pc erfaringer hvordan skifter jeg så min mail,osv stadig er på den nye pc?? kan jeg finde en vejledning eller noget til at følge så jeg kan bevare min mailadr osv har forsøgt at skifte pc men måtte opgive da jeg ikke kunnne få min mail på den nye til at virke da jeg fik afvide min mail var optaget

hvordan gør jeg???

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Der er ikke noget som helst der ændrer sig fordi du skifter PC, - hverken dine mailsadresser eller noget som helst andet.

Du skal selvfølgelig konfigurere mailprogrammet i din nye computer således at den kan hente post på din eksisterende mailserver.

Det kan du sagtens finde vejledning til. Du skal bare oplyse hvilket mailprogram du bruger.

Mvh FN ;-)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Der mangler lidt oplysninger i dit indlæg.

Bruger du webmail, er der ingen problemer, du skal bare huske e-mail og password. Du kan umiddelbart logge på med den nye PC.

Bruger du et egentligt e-mail program (Outlook, Outlook express, windows mail osv.) skal du have taget back-up/sikkerheds kopieret alle dine hentede e-mails. Når du ved hvilket e-mail program, som du brugte på den gamle PC og hvilket e-mail program, som du skal bruge på den nye PC, så skriv lige igen.

Jeg er sikker på, at vi kan finde en guide til, hvordan du får den nye PC op at køre.

(Skriv også gerne hvilket TDC abonnement du har, men skriv endelig ikke noget med e-mail adresse eller password!)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)