Hjælp til offline playlister

Ja gæt hvad det handler om??

Ej.

Men jeg fik ny mobil i fredags (Xperia ARC) og det med TDC Play app'en er smart, bortset fra at det ikke virker i offline. Og så kan det jo være lidt lige meget, når jeg helst sparer på strømmen på mobilen osv.. 

Jeg ringede ind og fik at vide at jeg bare kunne sætte mine playlister på offline afspilning. Fair nok! 

Problemet er bare, jeg fik ikke at vide hvor jeg afspillede dem fra igen? 

Og det er ikke via app'en, for den åbner ikke hvis der ikke er net.

For det andet! 

Hvor mange sange kan der være på en playliste? 

Jeg kan nemlig kun sætte omkring 30 sange ind på én playliste, og ærligt talt, det synes jeg ikke er så fikst. 

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey henrik

Jeg sidder her med et stk play app der afspiller i fly-mode - hvilket må siges at være nedlukning af al trafik. Har du mulighed for at komme med en helt reel brugssituation hvor offline mode ikke virker for dig? Hvor er det går galt?

Playlister kan være optil 50 tracks. Hvis du sætter flere lister til offline download på samme tid er det betydelige mængder af trafik - derfor er der denne begrænsning på.

Tillykke med din nye mobil iøvrigt _ den er lex.

C

Jeg fandt ud af hvordan man afspillede dem i offline Glad humørikon

Jeg synes bare at man burde have lavet ubegrænset liste, så man ikke skulle til at have flere forskellige lister at loade til offline.. 

Det er lidt nederen hvis man skal flyve til Sidney og så kun har 50 sange man kan høre.. 

For jeg kan ikke skifte liste når den er i offline mode.

Men tak for hjælpen, og ja, den er lex Blinkende humørikon 

Omdømme 2

God morgen

Du kan lave lige så mange playlister du vil *50 numre.... tryk på menu-knappen og vælg 'lav ny playliste'

God flyvetur Glad humørikon

C

Hej 

Hvordan sevans opretter man en offline play liste eller sætter en eksisterende til offline afspilning? 

Mvh. Christian

Omdømme 2

Hey Christian

Du står på playliste view hvor du kan se alle dine playlister. Long press på den liste du vil afspille og vælg 'Afspil offline'

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)