hjælp til musik

nogen der kan hjælpe mig med musik på ens telefon

13 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Ja.

men jeg tror du skal udybe dit spørsmål bare lidt.

ok jeg har hentet musik fra tdcplay og nu er det i min filoverførlse og jeg kan ikke få det over på mit kort

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg tænkte måske også du vil skrive hvilken telefon du har, da der er meget stor forskæld på telefoner.

jeg har en sony ericsson elm

den hedder også j10i2

Omdømme 3

Hej, Sony Ericsson Elm, skulle selv ligge musik over på dit microSD kort, du kan kontrolere at de ligger der ved at sette telefonen til computeren, det skulle du kunne finde dem i Mappen downloads. musik filer fra play hedder *.dcf(alså filnavn.dcf)

du kan også på den måde flytte rundt på hvor filerne ligger,

hvis det også er forde at din musik afspiller ikke kan finde filerne, så kan jeg ikke hjælpe dig, jeg har selv en x10 Mini Pro, og den finder selv musikfiler lige meget hvor jeg ligger dem.

håber det besvared dit spørsmål.

det der Wi-Fi på ens telefon så man kan komme på indernettet er det gratis hvis man kopler sig på sit ejet net der hjemme

Omdømme 3

Hej,

Ja, du kan godt bruge Wi-fi til at gå på nettet på din telefon og det er gratis.

Wifi. er det samme som du kænder som trådløst netværk fra din bærbar, og der skal du jo heller ikke betale ekstra når du bruger dit Trådløse net.

du skal dog være opmærksom på at du ikke kan hente musik på play når du er på Wifi, da det kræver et dit telefon nr bliver sendt med, det skal nemlig bruges som Password, men alle sider der ligger på Fly(m.tdc.dk) er gratis for dig som TDC kunde at bruge. lige meget hvordan du går på nettet.

hvordan går jeg så på nettet uden det går på mobilnettet for det gør den nåt jeg prøver at gå på nettet 

Omdømme 3

Når du er tilsluttet Wifi sker det helt automatisk.

hmm de gør den ikke

Omdømme 3

Hvis den ikke gør er det en fejl i din telefon,

men kontrolere at du er på Trådløs net. der er en vejledning i din manual.

http://www.sonyericsson.com/cws/download/1/756/238/1267851390/J10i2__UG_DA_1234-9320_1.pdf (side 49)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Der er en kendt SE feature at hvis du downloader større mængder af filer, kan det være nødvendigt at lukke mobilen ned og starte den op igen før de kan ses i musikkataloget. Men din indbyggede musikafspiller vil altid finde dem, da den er sat op til at afspille alt på mobilen.

tak

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P