Svar

hjælp til download af et bestemt album

er der nogen, som vil give bud på hvorfor kan dette album ikke hentes til PC:

http://play.tdc.dk/#!/play/album/83797948

Alle andre album fra samme kunstner kan godt hentes, bortset fra dette.

icon

Bedste svar af bbs 21 april 2013, 14:10

Hej osmik

Jeg tror det er et betalingsalbum, som de ikke har fået fjernet, når jeg prøver at afspille det øverste nummer, står den bare og "indlæser" og der sker så ikke mere.Trist humørikon

Det er desværre det der kan ske, at de ikke har fået "ryddet" op endnu, det er nemlig meningen at alt musik der er til betaling, skal fjernes, da man ikke kan købe musik mere, så jeg tror det er det der er forklaringen.

hilsen Bente

ps. her er et link til, hvorfor det måske ikke er fjernet endnu:  /t5/TDC-Play/Tdc-play-virker-ikke/m-p/111648#M4983

Se original

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej osmik

Jeg tror det er et betalingsalbum, som de ikke har fået fjernet, når jeg prøver at afspille det øverste nummer, står den bare og "indlæser" og der sker så ikke mere.Trist humørikon

Det er desværre det der kan ske, at de ikke har fået "ryddet" op endnu, det er nemlig meningen at alt musik der er til betaling, skal fjernes, da man ikke kan købe musik mere, så jeg tror det er det der er forklaringen.

hilsen Bente

ps. her er et link til, hvorfor det måske ikke er fjernet endnu:  /t5/TDC-Play/Tdc-play-virker-ikke/m-p/111648#M4983

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)