Hjælp! Min kommende regning er på over 4000kr !

Hej, jeg har for få dage siden erhvervet mig en Samsung Galaxy S2 med TDC Rate i 24 måneder samt et abonnement på 4T/5GB til i alt 450kr i måneden. Men inde under selvbetjening står der at min kommende regning er på 4223kr..... Hvad sker der lige !!!!

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

Lyder klart til du skal ringe til TDC mobil i en fart.

80808020

Hvad har du brugt af data siden du fik telefonen ?

Jeg har næsten intet brugt, har slået datanetværk fra når jeg ikke bruger det, og det eneste jeg har brugt er at besøge et par forummer på nettet, tjekket nyheder på ingeniøren.dk og hentet Angry Birds og Opera. Det er det eneste. Og jeg har kun ringet et par gange, samt skrevet nogle SMSer.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

TDCs regninger plejer ellers at være overdetaljerede.  Hvad står den store udgift under ?

Kunne det evt. tænkes du havde kommet til at trykke på 0 måned rateplanen eller lign. ?

Jeg har lige ringet til TDC, de har åbenbart nogle problemer med selvbetjening og TDC Rate engang i mellem, og ham jeg snakkede med sagde at han kunne se jeg havde bestilt TDC Rate i 24 måneder. Den regning der stod er det samlede beløb jeg skal betale over de næste 24 måneder. Var godt nok ved at blive en smule bange der Meget glad humørikon

Omdømme 2

Altid godt det bliv løst.

Fik selv min galaxy s 2 for en uge siden, satme en nice mobil.

Man bliver populær når man slår dens hotspot funktion til når man er i en gruppe af unge folk.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)