Hjælp min BeoCom 6000 virker ikke!

Hej,

Måske er dette mere rettet mod et B&O forum, men jeg får meget modstridende meldinger fra div. B&O forhandlere, så jeg håber, en af jer herinde kan hjælpe mig!

Jeg har en ældre B&O BeoCom 6000 telefon, som oprindelig havde en ISDN base. Efter en flytning er jeg interesseret i at få den til at virke med en helt almindeligt TDC fastnet linje. Jeg har TDC Fri Weekend med Vis Nummer etc. Jeg har også købt en ny sender og fået en B&O forhandler til at koble sender og telefon sammen efter at han opdaterede softwaren i selve telefonrøret. Men Vis Nummer, telefonbogen og menuer etc. virker ikke, lige meget hvad jeg gør, og det er et problem, for jeg SKAL bruge Vis Nummer.

Kan det virkelig passe, at jeg ikke kan få min B&O telefon til at virke ordentlig på en helt almindelig fastnet linje?!

Med venlig hilsen

Bagoas

5 Kommentarer

Keith Saunders fra BeoWorld havde det simple svar som ingen B&O salgsperson kunne fortælle mig:

• Press DOT then MENU
  • Press 7 to display the handset/base menu
  • Turn wheel to find PERSONAL or COMMON
  • Press OK
Alt virker nu incl. Vis Nummer Glad humørikon
Hej jeg har en becom 6000 com vis nr viker ikke , jeg betaler til det over tdc men kan intet se på min telefon

og jeg VIL HA DET SKAL VIRKE. ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE MIG. 

BIBI 011

Hej Bibi,

Har du prøvet

• Press DOT then MENU
  • Press 7 to display the handset/base menu
  • Turn wheel to find PERSONAL or COMMON
  • Press OK
desværre det lykkedes ikke for mig. 

Hvis du er sikker på at have valgt PERSONLIG i den menu, og det stadig ikke virker, ved jeg ikke, hvad der er galt.

Jeg ved dog af personlig erfaring, at de menige salgspersoner i B&O butikkerne ikke var meget bevendt med at få løst mit problem. Jeg har dog to links til dig, som jeg synes, du skal prøve:

http://www.bang-olufsen.dk/contact-us

http://forum.beoworld.org/forums/13.aspx

Held og lykke!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8