Hjælp! Dækker min forsikring vandskade??

Jeg har vasket min mobil i vaskemaskinen .. Dækker min forsikring det? Og kan den overhovedet laves??

5 Kommentarer

Hej

Du behøver altså ikke være så prober. Humørikon griner højtMeget glad humørikon

åhh - undskyld - men den lå lige til højrebenet. Jeg kan godt forstå du er ærgerlig.

Hvilken forsikring har du? Det må stå i dine forsikringspapier, hvilke skader der er dækket.

Min søn lagde sin telefon oven på sin bil. Steg ind og kørte 3 meter. Hørte en lyd og tænkte på sin mobil, som var røget ned fra taget. Han gad ikke tilbage, så han bakkede. . Det burde han nok havde gjort, for han kørte over telefonen. Hans forsikring dækkede den sørme.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Jeg vil tildels give dig ret MajaH ;-)

Vandskader er normalt ikke dækket af garantien, da disse skader oftest er selvforskyldt. Dog kan der forekomme at forsikringen kan indeholde sådan en dækning af enheder (mobiltelefoner mv).

Mit bedste råd til dig er kontakt dit forsikringsselskab og høre om du kan være heldig at din indbo tager den...

Jeg har bar et enkelt papir hvor der står jeg har tdc fullcare?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Der må jeg desværre være dig et svar skyldigt, jeg kender ikke fullcares produkter,
Så vil ikke kaste mig ud i en søforklaring af politiker rang.

Mit bedste råd er at du går ind til din lokale TDC pusher og høre dem ad
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Patrickboeje

Jeg fandt dette her omkring TDC Fullcare.

Se link:  http://www.securator.dk/docs/policebetingelser/0103-4.pdf

Der kan du måske læse lidt omkring dine muligheder, pøj pøj med det.Blinkende humørikon

hilsen Bente

ps. nærlæste det lige og på side 5 står der noget om vand, så måske er du heldig og kan få mobilen lavet/og eller en ny mobil.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)