Hjælp ang. abonnement!

Hej,

Jeg har lige været nede i Elgiganten og købe en Samsung Galaxy. Her blev jeg tilbudt og købe den med abonnement, og eftersom jeg var på udkig efter abonnement takkede jeg ja. 

Jeg blev så meldt til et TDC abonnement, og mit CBB nummer ville så blive skiftet over.

Nu til mit spørgsmål - Når jeg bruger min mobil, bruger jeg den så som TDC eller CBB? Dvs, kan jeg gå på nettet nu, fordi jeg har TDC, eller skal jeg vente til at jeg får mit SIM-kort fra TDC?

Grunden til at jeg spørger er, at jeg underligt nok ikke kan bruge TDC play.

Mvh 

Kristian

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Typisk ville det være sådan at du har en månedes opsigelse, det vil sige at der går en måned fra du opsiger eller i dit tilfælde ændre det til en anden udbyder før du ikke har det abonnement mere.

så du skal regne med at der går ca 30 dage fra du skifted til du kan bruge de dejlige functioner ved TDC.

Men også selvom mit CBB var taletidskort?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det ved jeg faktisk ikke, men du kan se det i vilkårne for dit abonnement, men hvis der ikke er 30 dages opsigelse, så kan du kun forvente at der går en uges tid før dit nr er overført.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)