Hjæææælp email lukket

hejsa, jeg havde oprettet en email adr for et år siden.. derefter blev jeg bredbåndskunde hos tdc og opgradede min tdc mail med 250 mb .. Men nu er jeg kunde hos tdc bredbånd igen. min email er forsvundet..jeg kan ikke længere logge ind på den ((( ..hvad skal jeg gøre`?? vil gerne have den tilbage.... Jeg har ringet til dem de sagde den findes ikk og det tager 6mdr at få deb væk fra systemet..!!!jeg er bange for at det er rugtigt og at nogen vil tage den!plllzz hva ska jeg gøre? Jeg har tidligere bedt om at oprette netbasis til den hvor koden og brugernavn ikk virkede.. Kan jeg ikkk fåå mailen tilbage????jeg fik nerversammenbrud[i]((((

16 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Elana

Jeg skal lige være helt sikker på at jeg forstår dit spørgsmålGlad humørikon

Du har haft en mailadresse hos TDC, efterfølgende er den blevet opsagt. Nu er du blevet TDC kunde igen og ønkser, at oprette den samme mailadresse igen, er det korrekt?

Hilsen Angelika - Moderator.

Ja præcis. Oprette den samme igen ell meget meget gerne gå den tilbage
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Elana

Af sikkerhedsmæssige årsager er mailadressen i karantæne i 6 måneder, fra  mailadressen bliver opsagt til den kan oprettes igen.

Jeg kan desværre ikke genåbne mailadressen før tid. Men jeg synes at du skal oprette mailadressen igen, når de 6 måneder er udløbet.

Hilsen Angelika

Hej, Hvis den er stadig på systemet hvorfor kan jeg ikk få den igen? Og hvordan skal jeg vide at jeg kan oprette den igen ig hvornår? Der var nogle vigtige emails i den som jeg vil ha. Jeg har for et par siden bedt om at få brugernavn til den og oprettede netbasis, hvor jeg fik koden og ikk virkede!
Omdømme 1

Hej Elana

Når mailadressen bliver opsagt/lukket bliver de mails, der er tilknyttet til mailadressen desværre automatisk slettet.

Jeg vil bede dig om at skrive til Postmaster (mailto:postmaster@abuse.mail.dk ;) de kan slå mailadressen op og se hvornår den kan oprettes igen.

Hilsen Angelika

Hej ,,  Jeg har mistet 1 af mine email adr hos TDC .Har altid haft TDC. Skulle hente nogle vigtige sendte mails på en af mine emails adr der ( det er lang tid siden jeg har brugt denne  ) men så var den email adr der ikke mere  Gal humørikon  men 2 af de andre er der stadig ..   Mener ikke at jeg har slettet noget i indstillinger , der skal jo være plads til 5 email adr .. Håber nogen kan hjælpe ..  Blinkende humørikon

Hej runner57

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Jeg går ud fra at det er på webmail, du ville hente nogle vigtige mail.

Hvis din mailadresse har været nedlagt, kan du ikke have modtaget nogle vigtige mails. Så har dem der har sendt dem, fået at vide at mailadressen er ugyldig.

Hvis de vigtige mail er sendt til webmail, mens din adresse var aktiv, burde de ligge i din indbakke.

Skriv gerne hvis jeg har misforstået dit spørgsmål.

Ja på webmail. Det var nogle vigtige mails jeg havde sendt som jeg skulle have fat på igen. Nej der er ikke nogle mails fra den adresse der er borte i mine andre email kontos. Den er ret og slet VÆK, ikke nogle spor nogen steder.Havde  3 web adr her hos TDC ,, nu er der kun 2 .

Hej igen

Jeg troede det var mails der var sendt TIL dig.

Har du kikket i mappen der hedder sendt?

Du skriver andre email kontos. Du har en email-konto tilknyttet dit bredbånd. De andre adresser er alliasser.

Den mailadresse der er væk. Stammer den fra dengang den hed freemail eller er det et allias for din ordinære mailadresse?

hehehe    husker ikke, det er jo ved at være mange år siden (11-12 år), tror der kun var 2 at vælge imellem dengang,  tdcadsl.dk var 1 af dem . Lavede 2 mere (allias)  efter et par år og de er der stadig.

Hej

Jeg synes det lyder mystisk. Hvis din emailkonto stammer fra dengang den hed freemail, så kan den være nedlagt. men så er det mærkeligt at ikke alle tre adresser er nedlagt.

Prøv at læse denne side: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26068

Mit bedste bud er at du må prøve at ringe til kundeservise. De må kunne fortælle dig hvad der er sket.

http://tdc.dk/kontakt/

Meld gerne tilbage hvad du finder ud af. Så bliver jeg også klogere. 

Ok  ,, Jeg prøver det .Tak for hjælpen , 

( De 2 allias har ikke @tdcadsl.dk som mail adr .  1 med@c.dk og 1 med@mail.dk )

Så er min mail også også forsvundet. Ved godt at jeg ikke bruger den særligt meget.

MEN den er jo mit login til alt på TDC, så jeg har jo ingen mulighed for at få nyt password osv. hvis jeg glemmer det.

Hvordan kan TDC nedlægge min mail, som bruges meget tit - til login ???

MVH

Truntehus skrev:
MEN den er jo mit login til alt på TDC, så jeg har jo ingen mulighed for at få nyt password osv. hvis jeg glemmer det.

Hvordan kan TDC nedlægge min mail, som bruges meget tit - til login ???

MVH

Hej Truntehus

Hvor skal du bruge det password?

Dit spørgsmål nummer to forstår jeg desværre ikke.

Altså når jeg logger på TDC play osv. - ja så bruger jeg denne mailadresse. (også da jeg loggede på nu til forum)

Det jo fint nok, så længe det virker.

Opstår der problemer med at logge på, så er det første man jo tit prøver - at få tilsendt et nyt password. DET kan jeg jo bare ikke nå MAIL adressen er fjernet ....

Hej Truntehus

Du kan gå ind og forandre dit brugernavn til dit tdc-loginpå selvbetjening.

Det lyder som om du har to tdclogin, fordi du skriver noget med en mailadresse, og da jeg kan se dit brugernavn er "Truntehus" skal du vel ikke bruger to brugernavne.

Et brugernavn plejer at være nok, til de forskællige tjenester, tdc tilbyder.

Har du bredbånd hos tdc, har du mulighed for at oprette en ny mailbox med en mailadresse tilknyttet, hvis din gamle mail ikke eksisterer mere. Inden du foretager dig noget, synes jeg du skal ringe til kundeservice for at de kanfor at tjekke dine tdc-login. Det sker at systemet ikke kan finde ud af to tdc.login, derfor kan det godt ske du stadigvæk har din mistede mailadresse.

Glædellig Jul.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P