Svar

Historik i Play

Det ville være rigtig fedt hvis man kunne se ens spillehistorik. Lidt som historikken i en browser, sorteret på kunstner og album. Hvis man så kan tilføje en kunster/album herfra ville det være übersupercool.

Thomas

icon

Bedste svar af Chriz 4 maj 2011, 13:51

Hey Thomas

Din download historik bliver logget på web for både web og mobil. Pt arbejder vi på et lidt andet koncept på App hvor du har mulighed for at markere den musik som er dine favoritter. På den måde ser du ikke de albums som du allerhelst vil glemme igen.

Tak for input

C

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Thomas

Din download historik bliver logget på web for både web og mobil. Pt arbejder vi på et lidt andet koncept på App hvor du har mulighed for at markere den musik som er dine favoritter. På den måde ser du ikke de albums som du allerhelst vil glemme igen.

Tak for input

C

Hey Chriz

Jeg kan ikke se min historik over det som jeg har hentet via mobilen .. 

kan det være fordi jeg havde et tdc login og play via bredbånd først og så efterfølgende fået App'en installeret? 

PM mig gerne hvis det kræver mere info...

mvh

Dennis

Omdømme 2

Hey dennismi

Det er korrekt at det kun er på web at du kan se den samlede historik på dine downloads. Din historik er knyttet til dit brugerid i musikdatabasen, så hvis du har knyttet dit mobilnummer til dit TDC login, vil du kunne se historikken her.

DBH

C

Som jeg forstår det så gælder det kun for musik man har downloadet - altså ikke for musik man har streamet. Er det rigtigt?

Det var jo faktisk stream historikken jeg referede til - se evt. emneord.

Thomas

Omdømme 2

Glad humørikon Jeps og jeg svarede også udfra at det var download historikken i den Android App du ville det. Det er ikke streaming i App men progressivt download

DBH

C

Fandt det - under "Min Profil"!

I øvrigt hvorfor er Profil med stort P?

Thomas

Omdømme 2

Ligesom 'Mine Playlister' - det er resultatet af arbejdet fra velanset designbureau Blinkende humørikon

God weekend

C

Er de stadig det? Altså velansete? ;-)

Thomas

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$