Svar

hentning af sqmapi.dll

sqmapi.dll jeg skal opdaterer pc og så får jeg at vide jeg mangler dette program men jeg ved ikke hvordan jeg får det ned er der en som kan hjælpe mig hilsen erik
icon

Bedste svar af eoggberger1 16 august 2011, 20:35

tak til majah og bbs men jeg blir nød til noget merer hjælp fra en som sidder ved min pc jeg tører ikke selv for så ender det med jeg for gjort noget forkert men jeres forslag er gode og jeg har været der inde men tør ikke tak for hjælp hilsen erik

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej eoggberger

Jeg har prøvet at Google dit problem, det kan du prøve, jeg tror der er en løsning.

Alle siderne er på engelsk, men du kan jo oversætte dem. Det er da et forsøg værd.

Hilsen bbs

Hej

Jeg supplerer lige bbs's svar.

Jeg er altid meget forsigtig med at installere DLL-filer. Derfor vil jeg anbefale, at oplysninger om DLL-filer, i første omgang søges på Microsoft side. Så er man godt hjulpet til at kunne tage en beslutning om, om den skal installeres eller ej. Og så er fordelen at Microsoft har en dansk side. Prøv at se her: http://support.microsoft.com/kb/961260/da 

Kan jeg ikke finde en forklaring på en dll, forsøger jeg at finde den her: http://www.dll-files.com/

Der er bare den hage, at den side anbefaler at den side meget gerne vil skanne din pc igennem først, og det er ikke altid en smart ide, hvis man ikke kender den side der tilbyder et scan.  Før du måske benytter dig af dll-files.com, så vent lige på, om en af TDC's brugere måske kender den omtalte webside.

Redigeret tilført 22. august 2011

Erik har været så venlig at sætte en løsning ind i denne tråd.

/t5/Os-med-TDC/sqpami/m-p/57591#M1974

tak til majah og bbs men jeg blir nød til noget merer hjælp fra en som sidder ved min pc jeg tører ikke selv for så ender det med jeg for gjort noget forkert men jeres forslag er gode og jeg har været der inde men tør ikke tak for hjælp hilsen erik

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)