Hente sange fra PLAY på nettet på Iphone?

Jeg har igår invisteret i en Iphone 4.

Jeg har indtil nu brugt en HTC legend, og har i den tid hentet en masse musik fra PLAY. 

Dette har jeg normalt gjort ved at gå på internet og så videre ind på play osv.

Men når jeg prøver dette på min iphone, kommer den med beskeden "safari kan ikke hente dette arkiv" (noget i den stil)

Jeg har nu hentet play appen, men da sangene derinde er af temmelig ringe lydkvalitet, ville jeg foretrække at kunne hente dem, som jeg har hidtil har gjort med min HTC.

Nogle som kan fortælle mig hvorfor min Iphone skriver den besked den gør, min kammerats Iphone virker det på, og han kører også med safari.

-Backmann

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Backmann

Det korte svar er at du ikke kan bruge internet versionen af TDC Play med en iPhone, da de filer du downloader ikke kan afspilles på en iPhone. Derfor vil du opleve at du ikke får adgang til tjenesten.

Jeg vil anbefale at du bruger Play app til iPhone og istedet fejlmelder de sange som du har fundet som ikke lever op til dine forventninger. Det er de samme filer som du kender fra din Android blot afviklet fra en applikation.

Jeg håber du bliver glad for din nye iPhone Glad humørikon

DBH

C

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Dette kunne løses med et TDC-afspiller-program, som kan sammenlignes med Yousee Player, WiMP og Spotify, som kan afspille DRM-beskyttet musik på både PC/MAC.

Især Yousee Player virker som en fantastisk idé, da den både kan streame tv, styre filmlejning og afspille Yousee PLAY-musik, og der ligger jo meget andet godt potentialte så som webdisk- og emailmuligheder i pågældende program (Yousee Player, red.) også.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

@HeinrichP: Det er en iPhone det oprindelige indlæg handlede om, så dit svar er off topic

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)