hente og afspille tdc play musik på macbook?

det kan ikke lade sig gøre for mig at afspille musik fra tdc play, på min macbook, men har hørt at det kan lade sig gøre, er der nogen der ved hvordan?

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Når du bruger Mac kan du ikke spille musik hented fra Play da det krever at man har windows media player da det er den der henter og opdatere licenserne som der er microsoft der styre, også igen kan du hvis du har lidt forstand på programering lave en "Windows Media Player" med Microsoft Silverlight der kan køre på mac, men det er nok mere en nørd ting

du kan stadig streeme musik fra play, jeg mener bare at det krever en WMP plugin til din browser som du sagtens kan få til MAC.

håber det var svar nok ellers må du skrive igen.

hmm er der en let forklarlig måde på hvordan jeg får windows media player med microsoft silverlight så? har downloadet microsoft silverlight, men er ikke just en computer nørd, men en evt forklaring til en mac og pc klovn modtages gerne Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Det kan wære at der er nogen der har lavet en, så søg på google.

men der er ellers ikke nogen let måde idet at den måde jeg vil lave det på hvis det var mig var at lave en webbaseret musikplayer i silverlight, og så med det ny silverlight 4 kan man hente den ned på sin computer og så faktisk køre det somom at det var et program, men det krever at man kan kode ASP.NET og SilverLight i sprogene VB.NET eller C#.

Desvære her jeg hverken MAC eller TDC play selv så jeg kan ikke lave et program til dig, for jeg kan ikke tæste om det virker.

Du kan kikke lidt rundt på den her side, der er en video toturial til hvordan du laver en medie player, alså hvis du har mod på det og du har en PC til at kode på, du skal nemlig bruge minimum WS2009sp1 og det kan kun køre på windows.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)