Svar

Hente eller udskrift af gamle slettede sms'er ?

Er det på nogen måde muligt at genskabe eller få en udskrift af slettede sms ?  evt. mod betaling?! I fald det kunne være muligt, hvor lang tid kan man så gå tilbage ?

icon

Bedste svar af miela1 2 december 2010, 16:19

Hej,

Nej det kan du ikke, med mindre du er sat under aflytning kunne være i en terror sag, som jeg ikke regner med du erMeget glad humørikon

dine SMSer Kommer direkte til din telefon de ligger ikke på en "server" eller et andet sted, kun på den telefon der har sendt den og den der her modtaget den.

det an være at du kan gendanne dine smser men det kommer an på hviken telefon du har, og det er ganske få telefoner der er sat op til at du kan gendanne dine smser.

et råd hvis du har mulighed for det er det altid en godide at tage backup at din telefon og dens smser lige som du vil gøre på din computer. så hvis der sker noget uvendted er det kun de ting du ikke har taget backup af der bliver vær og derfor er skaden begrenset.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Nej det kan du ikke, med mindre du er sat under aflytning kunne være i en terror sag, som jeg ikke regner med du erMeget glad humørikon

dine SMSer Kommer direkte til din telefon de ligger ikke på en "server" eller et andet sted, kun på den telefon der har sendt den og den der her modtaget den.

det an være at du kan gendanne dine smser men det kommer an på hviken telefon du har, og det er ganske få telefoner der er sat op til at du kan gendanne dine smser.

et råd hvis du har mulighed for det er det altid en godide at tage backup at din telefon og dens smser lige som du vil gøre på din computer. så hvis der sker noget uvendted er det kun de ting du ikke har taget backup af der bliver vær og derfor er skaden begrenset.

Næææ jeg regner ikke med at jeg ligefrem er terrormistænkt... Blinkende humørikon

Men tusinde tak for det fyldestgørende svar, jeg havde nu nok en fornemmelse af det ikke kunne lade sig gøre, så det er ok Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Man vej aldrig, har du gåret forbi den amerikanske ambesade fornylig, hvis d har kan du jo give dem et kald det kan jo være de har dine SMS beskederBlinkende humørikon

nej, jeg må heller stoppe inden der går politik i den.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)