hemt slettede beskeder i voicemail

• PT1
  • 0 kommentarer
Er det muligt at hente slettede beskeder i voicemail?

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, - ifølge TDC kan man:

Citat:

• Beskedsvar - Se oversigt over beskeder samt aflytte beskeder, gendanne slettede beskeder, se indstillinger for Beskedsvar samt ændre disse (notifikation, personlig hilsen, pinkode)

Kilde fra denne website:

http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/medarbejder/faq.php?id=16775

Ifølge denne website fra TDC kan man gendanne slettede beskeder i Mobil Selvbetjening.

Problemet er bare at når man så går ind i Selvbetjening så er det komplet umuligt at finde denne option noget som helst sted. Jeg kan i hvert fald ikke

Typisk TDC, - man er aldrig helt klar over om det skyldes at man ikke kan finde det, eller om det ikke findes. :@

Mvh FN ;-)

• Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, FN.

Jeg er kedaf at sige det men du er remt helt ved siden af her.

den side du hendviser til gælder for Erhvervs kunder med Medarbejder Telefoni. ikke for Privat telefonni.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har ikke oplyst spørger om noget forkert. Jeg har oplyst at det i visse tilfælde synes at være muligt at gendanne slettede beskeder. Jeg har ligeledes oplyst spørger om at jeg IKKE kan finde denne option på Selvbetjening privat.

Mvh FN

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg glemte at skrive at man ikke kan hente sine slettet beskeder fra Voicemail igen.

Jeg har kikket hele TDC igennem og kan kun finde det link som FN kom med, men efter som det er til erherv er der ingen grund til at tro at man kan som privat kunde.

Tak for input.

Jeg har været inde under privat selvbetjening og kan kun se de beskeder der er på voice mail.

Så den besked er nok tabt for evigt - lidt øv jeg trykkede på 2 - for det var en fødselsdags sang til min datter (19 år) - indtalt af alle børn fra den vuggestue hun arbejder på i praktik Trist humørikon - og hun har ikke selv hørt den - fordi hun ikke er kommet hjem endnu - øv øv

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)