Hej jeg har også problemer med mit net.

• DJG
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har også problemer med mit net det går ned.

jeg har tv og pc koblet til nettet .

jeg har haft en ude at se på det, Han målte bare og satte hastigheden ned, men det hjalp ikke.

så jeg ringet ind igen så nu vil de sende mig en ny router.

jeg har læst flere steder at den router man for fra Tdc er noget lort og flere har skrevet ind og brokket sig over det samme problem som jeg har. Ja ved dem fra tdc ikke hvad de laver, for de løser da ikke problemet.

Jeg er uddannet kanallertmekaniker, hvis jeg ikke laver min ting godt nok så bliver jeg fyret.

ja undskyld tdc men hvis I ikke kan lave et godt produkt så lad være med at sælge det.

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej DJG

Jeg er ked af at læse, du har problemer med dit net og at du syntes, du ikke får en kompetent service.

Så vidt jeg kan læse, har vi forsøgt, med de midler som er til rådighed.

Når du nu har fået lovning på, at der skal komme en ny router, så er det et led i den fejlsøgning, som laves, for at give dig den optimale linje. Så når den kommer, så sæt den til. Hvis det viser sig, at det ikke er det, skal du selvfølgelig ringe ind igen, vi skal have din linje til at fungere, så du bliver glad for den.

På forum, har der været skrevet om TDC router, du får. Du kan læse dem her:

/t5/Bredb%C3%A5nd/Langsom-streaming-og-loading/m-p/108838#M14568 

/t5/Mit-TDC/Har-multiroom-TDC-med-2-routere/m-p/109056#M10116 

/t5/Bredb%C3%A5nd/Ustabil-Homebox-router/m-p/109146#M14592 

Hvis du har spørgsmål, når du får din nye router, er du velkommen til at vende tilbage her på forum

Hilsen

Hej jeg har fået en nybox HomeBox magen til den jeg havde før men problemet er der stadig den falder ud.

har i ikke andre boxe någet der virker jeg må sige jeg er lidt træt af det her man sider og ser tv så går nettede og hvis jeg sider og spiller som jeg sage til ham der var her at jeg har læst at der er mange problemer med den box jeg har og afligevel får jeg en magen til.

mvh D.j.g

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P