Hdmi adapter fra Iphone 5 s til TV

Med en hdmi adapter kan jeg se alt hvad IPhonen viser på TV'et. Der er dog et problem med TDC Play TV og film. Dette kan også vises på TV'et, men billedet ligger ned og fylder kun halvdelen af TV skærmen, hvorfor?
Synes ellers det kunne være smart i forbindelse med ferie i DK at vi på denne måde kan se vores favoritkanaler.

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Nykjær

Vi er bekendte med denne problemstilling. Det er ikke alle, der oplever denne fejl, da det virker for nogle, mens det ikke gør for andre. Vi har meldt det videre til vores udviklere, og vi håber på, at der snart findes en løsning til fejlen.

/Ajla

hej. jeg har samme problem når jeg bruger hdmi adapter til tv fra min ipad 2 med ios 8.3 men når jeg bruger min iphone 4 med ios 7.1.2 fungerer det fint håber i finder en løsning Hilsen . Henning

Ajla skrev:
Hej Nykjær

Vi er bekendte med denne problemstilling. Det er ikke alle, der oplever denne fejl, da det virker for nogle, mens det ikke gør for andre. Vi har meldt det videre til vores udviklere, og vi håber på, at der snart findes en løsning til fejlen.

/Ajla

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen

Vores udviklere har identificeret problemet, og fejlen forventes rettet medio juni, når den næstkommende release er klar Glad humørikon

/Ajla

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P