Svar

HD TV

Jeg har netop fået HD TV som supplement til min HomeTrio.

Når jeg optager et HD TV program kan jeg ikke se et andet HD tv-program.

Det er jeg meget uforstående overfor.

Hvordan løser jeg det?

Mh

Bobart

icon

Bedste svar af munken1 14 september 2010, 12:31

Hej..

Du kan evt. se de div. kanaler på TDC's Web TV. på din PC. når du optager fra HD kanalerne. Det skulle følge med i dit Trio abonnement. Du skal regne med at, et tændt tv trækker mellem. 2,5 - 4 Mbit/s, og det gælder også, hvis du bare optager. Ellers jeg vil anbefale at du evt. forhøjer din Mbit.. Fra 10 til 20 Mbit/s.. Det vil jeg mene, at det burde gøre det.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

HD TV bruger meget af din forbindelse så en løsning ville måske være at få en hurtiger internet forbindelse, jeg vil anbefale alt over 10 mbit

Hej..

Du kan evt. se de div. kanaler på TDC's Web TV. på din PC. når du optager fra HD kanalerne. Det skulle følge med i dit Trio abonnement. Du skal regne med at, et tændt tv trækker mellem. 2,5 - 4 Mbit/s, og det gælder også, hvis du bare optager. Ellers jeg vil anbefale at du evt. forhøjer din Mbit.. Fra 10 til 20 Mbit/s.. Det vil jeg mene, at det burde gøre det.

Hvor lang tid er leveringstid på HD ?

På forhånd tak Glad humørikon 

Jeg har 10 Mbitforbindelse.

Jeg mener det er at sælge katten i sækken ikke at informere om dette, når man bestiller HDTV!

Ca. 14 dage afhængig af om du skal have besøg af tekniker, skal have nyt grej o.lign. Vær opmærksom på, at du nok skal have et kraftigere modem (det skal du ikke betale for hos TDC). Et modem der har VDSL.....

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)