HBO Nordic på TDC TV

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
  • Community Manager
  • 338 kommentarer
Vi har indgået et partnerskab med HBO Nordic, der vil bringe streaming af premium TV-serier, film og dokumentarfilm ud til alle vores TV-kunder med TDC TV. Tjenesten vil være mulig at købe senere på året og bliver integreret i din TV-løsning.

For dem der ikke kender HBO, så har de produceret nogle af de største og mest populære tv-serier til dato, f.eks. Game of Thrones, True Detective og Sex and the City. Mediedirektør, Christian Philip Morgan forklarer hvorfor integration af HBO Nordic er et vigtigt skridt for TDC Group:

"Vi er meget begejstrede for vores partnerskab med HBO Nordic, da det er med til at manifestere TDC Groups position som den foretrukne leverandør af underholdning. Vi skal tilbyde vores kunder alt det indhold, de ønsker, samlet ét sted. HBO Nordic leverer netop det kunderne efterspørger; film, dokumentarer og især tv-serier af høj kvalitet."

Gør streaming mainstream

Det er let at antage, at streaming er nået alle danske hjem, men dette er langt fra tilfældet. Ifølge den seneste Medieanalyse fra DR anslås det, at streaming blot udgør 17 % af den samlede TV-sening.

"Vi mener, det er vigtigt at anerkende, at streaming af underholdning på den store skærm stadig ikke er "mainstream". Den fagre nye og digitale verden skal ikke kun være for de få, og det er vores opgave som markedsleder at sikre, at forbrugerne kommer godt i gang at streame deres yndlingsserier", siger Christian Philip Morgan.

Med HBO Nordic giver vi nu mulighed for streaming direkte via TV-boksen, men I får også adgang til HBO’s serier og film på mobil, pc og tablet via TDC Play-appen. 

Spørgsmål og Svar:

Hvornår bliver tjenesten lanceret?

Hvem kan få det?

• Alle TDC kunder med TV – både HomeTrio og TDC TV
Hvad kommer det til at koste?

• Første måned er gratis, herefter 69,- om måneden, hvilket er 10,- billigere end normalprisen.
Hvor finder jeg HBO-tjenesten?

• Den vil ligger under ”Film & Serier” – både på TV, Web og Mobil-app. Du vil ikke få adgang via HBO’s hjemmeside eller App.
Kan jeg bruge HBO's egen app med mit TDC Login?

• Nej. Du skal benytte TDC Play-universet.
Opsiger TDC mit HBO abonnement?

• Nej. Vi må ikke udveksle kundeinformationer med HBO Nordic, så du skal selv opsige dit HBO abonnement.
Er indholdet det samme?

• Ja, samme indhold er til rådighed
Kommer de nye afsnit samtidig hos TDC, som på HBO Nordic?

• Der vil typisk gå et par timer fra det er på HBO Nordic til det også er på TDC Play
Hvor mange brugere kan se HBO Nordic ad gangen?

• Her gælder de samme regler som på TDC Play indholdet.
Kan jeg tilgå indholdet fra udlandet?

• Nej, dette er ikke muligt.

Fakta om HBO

• 150 af verdens bedste tv-serier. Komplette sæsoner
  • Mere end 400 prisbelønnede dokumentarfilm og film
  • Adgang på tværs af alle skærme
Vi opdatere løbende tråden med de spørgsmål som kan/vil dukke op Glad humørikon

37 Kommentarer

"I løbet af sommeren..." Det kan jo tolkes bredt, men i følge min kalender er sommeren snart slut, da vi nærmer os udgangen af august
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej Petrus63,

Vi er desværre blevet ramt af lidt tekniske udfordringer - jeg har rettet til i teksten, og vi melder en dato ud så snart vi ved mere Glad humørikon

Vh

Nikolaj

Øv, men tak for opdateringen
Så kom der hbo nordic til playstation, er TDC tæt på?

jeg glæder mig meget
Tager det virkelig mere end 2 mdr. for TDC at løse 'det tekniske problem'? Tror mange kunder føler sig lidt underligt til mode (læs: til grin) når der loves adgang til HBO i en pressemeddelelse allerede i juni 2015, og 5 mdr. senere er der ikke sket noget. Alt imens streaming tjenester og smart-TV får mere og mere vind i sejlene.

Jeg er fuldstændig enig. Hvad er det foregår. Jeg kan se at nogle af konkurrenterne allerede har fået deres til at fungere men ikke lige tdc
Omdømme 3

Badge +1
Hej alle,

Hvis I ikke allerede har bemærket det, så er det nu muligt at bestille HBO Nordic. I kan læse mere på http://tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_tv_hbo

Beklager den lange ventetid - vi håber, at I kommer til at nyde tjenesten ligeså meget som os Glad humørikon

God jul.

Vh

Nikolaj

Fedt, tak for update

Fik tilbud i går om HBO i 3 måneder for 1 Kr. Accepterede tilbudet.

I går aftes dukker der en kanal op der hedder Netflix og når man går ind på det, virker det absolut ikke

som værende tilhørs forhold til HBO.

Kører HBO via Netflix eller hvad?

Hvorfor ikke lave HBO som Netflix. Man kan logge på med sit eget login, eller via abonnement gennem jer?

Vi har et stort problem med HBO. Har nu set 1 del af Fargo og er igang med "del. Vi er nået til afsnit 7 og her er der så pludselig ingen danske undertekster. Og afsnit 8 kan ikke afspilles. Er der nogen der kan fortælle os hvordav vi løser problemet?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej

Jeg prøver lige at samle op på spørgsmålene.
@molly2300 Netflix og HBO er to forskellige tjenester og har ikke noget med hinanden at gøre. HBO vil kunne findes under Film & Serier mens at Netflix har sin egen app.
@Kalledrengen Jeg vil ikke udelukke, at det kunne blive sådan en dag, men på nuværende tidspunkt har vi valgt at gøre det på en anden måde.
@anton09 Det giver jeg lige videre. Der skal selvfølgelig være undertekster på alle ikke-danske film og serier. Glad humørikon

Game of thrones sæson 5 afsnit 10 er uden danske undertekster

Det er simpelthen utroligt så dårligt det fungere på jeres app til android. Det er lykkedes mig at se et afsnit af Fargo på mobilen. Jeg har derefter utallige gange oplevet af HBO slet ikke er tilgængelig på mobilen.
Hvad sker der?
Vedrørende serien FIVE DAYS, der er 5 afsnit i denne serie, men der forefindes kun 3 ved jer. Kigger man på HBO´s hjemmeside, er alle 5 afsnit på denne..derfor undrer det mig, de ikke er det ved jer

Mvh

Henrik Johansen

Ingen undertekster på True Detective s02e08 Trist humørikon
Det er efterhånden gået op for mig, at der er rigtig meget rod med HBO. De fleste serier er uden undertekster og nogle af dem mangler flere afsnit. Jeg er blevet ringet op af en TDC mand, der sagde de er klar over problemet (efter min klage) og at der efter 14 dage (ca. d. 12/01) gerne skulle være styr på det. Så jeg lever med håbet???

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Tak for meldingerne. Glad humørikon

Det lader desværre til, at der mangler lidt serier/undertekster, og det er vi i fuld gang med at undersøge og rette. 

Vi beklager de gener det medfører.

Hej,  
Der mangler en del afsnit af "The Leftovers" sæson 1.
Der mangler undertekster på "Fargo" sæson 2 afsnit 7, og afsnit 8 kan ikke afspilles
"True Detective" sæson 2, kan afsnit 1 ikke afspilles.

HBO fortæller at det skal fejlmeldes via TDC? Hvem gør hvad og hvornår?

Mvh

Thomas

De tidligere problemer der er indberettet, kan jeg stadig ikke se er løst??? manglende tekster, manglende afsnit, afsnit ligger hulter tilbulter.....og nu havde jeg så glædet mig til den nye serie The Shannara Chronicles....men den er der så ikke??? 

Ventede de 2 timer, som der står på jeres side, at der kan gå før det bliver oploadet....stadig intet.

Hvad skal man gøre, for at se denne....skal hele boksen genstartes eller hvad??? eller har I lanceret et produkt, som I ikke ved hvordan man håndterer??

mvh

Henrik

Omdømme 3

Badge +1
Hej alle,

Vores teknikere er stadig i fuld gang med fejlretningen, og vi vil utrolig gerne hjælpe dem med at løse de fejl der opstår.

Derfor samler vi feedback her fra tråden og videregiver den til vores teknikere, så de kan se nærmere på det. 

For at fejlrette skal vi bruge følgende:

- Titel/Serie/Afsnit
- Fejltype (Mangler der afsnit/undertekster eller fejl i billede og/eller lyd)
- Platform (Hvor oplever du fejlen? TV, Mobil (Android/iOS) osv.)

Beklager mange gange de gener dette medfører - vi håber at I vil hjælpe!

Vh

Nikolaj

FEJL. MANGLENDE SERIE

Titel: The Shannara Chronicles
Platform : HBO NORDIC TDC TV
HBO Nordic serien Six Feet Under mangler en hel masse afsnit i alle sæsoner. 

Der er ca 25 afsnit i alt hvor der skulle være 63.

Der er en separat tråd om fejlen (som jeg ikke kan finde ud af at linke til).

Desuden fejlmeldt til TDC kundeservice pr. telefon og mail.

Mvh

Thomas

en af de vigtigste ting er.. er HBO nordic i HD?   

Hvis den ikke er i HD så vil jeg helere køre direkte fra HBO ( jeg har tænkt på den løsning i nogen tidt nu..

Jeg er meget skuffet over at så få løsninger på TDC er i Sd..  lejbutikken er fuldstandig vanvittig at denne ikke er i HD.. Hvem vil stadig leje en film og ikke se dem i HD...

TDC bliver simpelhen nødt at have flere ting i HD eller vil jeg nok skifte TV tilbyder

MVH Rob

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P