hastighedstest - fejlmelding

• Deltager
  • 1 kommentar
Når jeg har kørt hastighedstesten, får jeg fejlmeldingen: "Upload Test Error."

Hvad kan jeg gøre ved det?

Jeg har TDC Box med ca. 4,4 Mbit downlink. Jeg har kørt diagnose/resat og har haft slukket for boxen.

MVH

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej  beso

Det lyder underligt.

Jeg tror ikke det har noget med dit eksterne udstyr at gøre. Du skal nok mere kikke ind i din computer/browser. Den nemme løsning er, i første omgang at prøve med en anden browser.

Du kan også lave en mini test af din PC i TDC's testcenter:

http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/

Jeg vil gætte på, at det er din JAVA som skal opdateres. Men blot et gæt. Kan være hvad som helst.

Jeg ser frem til at høre fra dig igen, hvad der har virket eller ikke virket.

Venligt

Patrick

Hi Patrick.

Jeg har prøvet de ting, du foreslog. Men jeg får stadig den samme fejlmelding "Upload test Error"  -  også når jeg kører hastighedstesten fra en anden browser, nemlig Google Chrome. Jeg har også opdateret min Java, men det ændrede desværre ikke på problemet.

Håber du har flere forslag.

MVH

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej beso

Jeg har aftalt med Patrick jeg lige forsøger at hjælpe dig, nu det bliver svært. :-)

Om ikke andet, fik du opdateret dit Java script. Da det ikke har hjulpet, går vi videre i problem løsningen.

Det kunne muligvis være din firewall der blokerer. Jeg har oplevet at bl.a. Zone Alarm kan blokere for hastighedstests på diverse sites. Du skal deaktivere firewallen for en meget kort stund og test derefter hastigheden igen. Husk at slå firewall til, når du er færdig med testen.

Hej Jesper.

Problemet er løst/fejlen er væk. Men det var på en lidt sjov måde, det skete. Jeg skulle lige til at slukke for firewallen, da jeg så min PC var gået i gang med en stor, automatisk opdatering af min WIN7. Jeg lod det køre færdigt og genstartede, stadig med firewall på - herefter var problemet med hasstighedstesten væk. Fint, men ellers tak for jeres indsats.

MVH

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P