Hastighedstest

• AaH
  • 0 kommentarer
Når jeg laver hastighedstest får jeg download værdier fra 40 Mbit til 80 Mbit og det passer jo ikke, da jeg kun har 10.

Har nogen oplevet det samme og hvad betydning har det

13 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Hvilken hastigheds test bruger du,

jeg tror muligvis det er en fejl i din udregning, når de forskellige test siriver fx 3500 betyder det ikke 35 megabit men ca 3,5 megabit, hvis jeg har ret i mine antalser vil jeg sige at 4 måske er lige lidt i underkandten men det nok skyldes at du har andre ting til at køre derfr vil det være en godide at læse den her side.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=20486.

det kan også være en fejl i testen det kan jo ske, jeg har prøvet en hastiheds test hvor den sage at jeg havde 300 megabit hvilket bestemt ikke passer, men jeg havde en spyware(tror jeg) det jeg havdekørt en test og fjernet alt spyware var det normalt igen. 

Det er det samme, om jeg bruger TDC`s eller telestyrelsens test.

AaH

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

kan du ikke skrive de tal som testen skriver da jeg stadig tror det er en fejl i den udregning it og telestyrlsen samt TDC skriver jo hastigheden i kilobit.

Sidste måling på Telestyrelsen:

Down   37821

Up           849

M.v.h.

AaH

Omdømme 3

Ja, det vil jeg give dig ret i det er ca 37 megabit du måler er du sikker på at du ikke har sådan en forbindelse?

det kan skyldes en fejl på din linje eller ved TDC, hvis jeg var dig vil jeg gå ind i selvbetjæning og kikke hvilken for bindelse der står du har, men 37 ned og 1 op det er mærklig, da jeg ikke tror TDC har en forbindelse der hedder 40/1.

hvis der står 10 megabit i selvbetjæning skal du prøve at rense din computer for Spyware/Mallware, jeg vil anbefale at du bruger ad-aware

http://download.cnet.com/Ad-Aware-Free-Internet-Security/3000-8022_4-10045910.html?tag=mncol;2

hvis det ikke hjælper skal du ringe til kundeservice så du er sikker på at du ikke får en regning for en forbindelse du ikke vil have.

Jeg vil ringe til TDC.

Den sidste måling vist 37, men det kan ligeså godt være 54 eller 60, så lidt mærkeligt. Det skulle være en 10 jeg har.

AaH

Omdømme 3

God ide, det er Træls at skulle betale for noget man ikke har betalt for og så er det jo bedre at være sikker.

Tak for "snakken"  Glad humørikon

AaH

Grenaa

med en simpel opdatering af flashplayer burde dit problem være løst. Desværre har der været en bug i Flashplayer som gør at hastighedstests viser random tal, og det gælder dem alle.

Prøv at opdatere flashplayeren og evt alt andet adope på din maskine bare for at være sikker, dog burde playeren være nok

Desværre. Det hjalp ikke.

Aage H

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Jeg kommer også lige med et indlæg

Jeg har oplevet nøjagtigt det samme, i en kortere periode. Jeg har en 10 mbit forbindelse men kunne måle en hastighed på helt op til 80 Mbit. Fint nok tænkte jeg, men jeg kunne ikke registrere at min downloadhastighed var væsentlig højere end normalt. Pludselig efter en kortere tidsperiode var alt normalt igen. Hvad årsagen har været det aner jeg ikke, det har intet med mit eget udstyr at gøre, det er jeg helt sikker på. Glad humørikon

Kan I ha' en rigtig god vinterdag.

KPN

Tak for oplysningen. Det lyder meget som mit problem. Down svinger enormt, men up er konstant på det, der kan forventes. Jeg afventer.

Vi har længe ligget og sneglet os på 8-10 MB, men for ikke længe siden slog nålen næsten ud af speedometeret. Men det er ikke en konstant: Jeg kan ligge på 40-50 MB for så i en test umiddelbart efter at ligge på 7-9 MB??

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)