Hastighed til optage funktion Hometrio


Har kontaktet TDC hotline, som siger at de ikke kan give mig så meget hastighed at jeg kan se et program og optage et andet. Forbindelsen skulle være 5 mb, men er det ikke og hastighedfen på bredbånd er dertil også lavere. Kan så heller ikke  få at vide hvornår vores bydel kan opgraders til højere hastighed. så i øjeblikket betaler vi så for et produkt som vi ikke får nok ud af. Overvejer nu at opsige hometrio. Dette var bare lidt frustrationer der skulle ud.

 

3 Kommentarer

Hej flak5911

Det lyder da en anelse frustrerende. Du betaler forhåbentlig ikke for en plus pakke som du ikke kan bruge? I så fald bør du kontakte Hotline igen og afmelde servicen. 

Hvis du "bare" har alm. HomeTrio kan du kun optage samme program som du ser. 

Hvis en hastighedstest ligger under 5/Mbit bør du nok høre om muligheden for prisjustering eller anden kompensation

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Det er højst sandsynligt at du lige nu har en hastighed på 5,6mb som er den mindst solgt hastighed. Dog har vi muligheden til at gå ned på 4,3 mb som en nødløsning. At du måler under 5 mb er nok meget realistisk da man skal huske et medregne overhead på ca. 15% . Desværre er der stadig nogle kunder hvor vi ikke kan leverer en højere hastig uden at det har omkostninger i form af billedfrysning, pixel fejl og genstart af homebox.

mvh

Glad humørikon



Hej flak5911.

Tak fordi du valgte at stille dit spørgsmål her på TDC's kunde-til-kunde forum.

Hastigheden på dit internet bestemmes af noget man kalder dæmpningsværdi, dæmpningsværdi er teknisk set, hvor meget støj der er på det kobber der går fra centralen til dine telefonstik. Jo højere "db", altså støj, jo lavere hastighed kan man få.

En ting som længde på kobberet har stor indflydelse på hvor meget støj der er på linien. Her kan opdateret udstyr på centralerne gøre en stor forskel. Men som Hotline har sagt, kan vi ikke sige hvornår en given central vil blive opgraderet.

Det skal understreges at der er to former for "Plus Abonnement". Den ene hedder "Se eller Optag" og med denne Plus funktion, er det muligt at optage og se samme kanal, eller sætte ens digital modtager til at optage et program, mens man er ude af huset.

Den anden Plus funktion hedder "Se og Optag" og med denne kan man se et program, og optage et andet, altså, se en kanal og optage på en anden.



Eller man kan helt fravælge nogen form for Plus abonnement. Tjenesten koster 69,- pr. md. uanset om det er "Se eller Optag" eller "Se og Optag".

Ønsker du at fravælge muligheden for helt at optage Tv (og derved spare de 69,- pr. md.), skal du ringe til vores Kundeservice. Du kan finde telefonnummeret her;

[b]http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_fast[/b]



Venlig hilsen

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)