Hastighed på hometrio secure.

Hejsa.

Inden jeg bestilte secure til mit home trio, havde jeg en hastighed på ca. 10/1mbit. Nu ser jeg så den er på Bitrate:9006/1508 Kb/s.

Er det ikke muligt at få min "gamle" hastighed tilbage, da jeg ikke har brug for en højere upload. Jeg aftalte med medarbejderen at jeg bare skulle have secure uden at der skete ændringer med hastigheden.

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

idet du har lavet om på dit abonnement, er din hastid også lavet om til den ny måde, hvor alle får op til 20/2 megabit(med en minimum på ca 5 megabit), så det er jo ikke sikkert du kunne få den fulde hastighed, så du har fået lidt mindre. jeg vil gætte på at det er en 15/2 du har fået.

så her du sikkert haft nogle ting tændt da du tog din måling, alt hvad der er på nettet og tændt trækker ned i hvad du kan måle.(Homedisk, coputere, TV boxe, mobiltelefoner)

du kan sikkert godt få sat din forbindelse ned til din gamle forbindelse, men jeg er overbevist om at du så vil opleve at din måling bliver lavere.

jeg vil anbefale dig at slukke alt hvad du har på netværket, og så kun tage en måling fra den ene computer.

sandt, men nu kan min forbindelse ikke klare mere end 8/0.8 iflg det ene af tdc´s systemer, og fik en tekniker til at sætte den op til 10/0.8 da den godt kunne klare den hastighed.

Men den står til at køre med 9/1.5mbit nu i systemerne. At jeg vil opleve en lavere hastighed med den "gamle" forbindelse tvivler jeg nu på, da den som sagt var sat til at sync op med ca 10mbit i dl ( mener det var 10240 eller noget i den stil).

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)