Hastighed

Jeg har en hastighed, der skal forestille at være 20/2, men når jeg på TDC´s hjemmeside tester den, er den kun på 7,74/1,16 - altså stort set det samme som før jeg fik opgraderet min hastighed. Har nogen en GOD forklaring på det???? [i]

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Hastigheden er givet fri, dvs. hastigheden lyder som op til 20/2mbit. Din linje får dermed det den kan trække og får mere efterhånden som centralerne bliver opgraderede og udbygget.

Hvor bor du (cirka)?

Dog skal du have mindst 10/0,512 mbit  ved almindelige abonnementer, men du bliver højest lovet 4mbit på Hometrio, da tv'et bruger sin tørn (husk at slukke for tv-bokse, servere og andet netværksudstyr førend du tager testen) (sørg dog for ikke at foretage din hastighedstest trådløst, da det bl.a. afhænger af hvor gammelt dit udstyr er, og hvor tæt du er på routeren. For mit tilfælde har jeg en Gammel IBM, som trådløst kun kan komme op på 5-7mbit, da dens trådløse chip ikke kan klare højere hastigheder (dens teoretiske tophastighed er 11mbit)

Jeg synes du skal ringe til fejlservice på 80808047, eller

skrive ind til dem på denne hjemmeside:

http://kundeservice.tdc.dk/kontakt/?site=privat&area=bb

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

P.S.: Hvis mit problem løste dit problem, tryk på "acceptér som løsning" ud til højre for mit svar (du skal være logget ind, for at se denne knap).

HeinrichP

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P