Svar

Hastighed

Hej,

Jeg har lige installeret Hometrio - ADSL og glædede mig til at hastigheden nu blev givet fri...

En hastighedstest viser dog kun 4,47/0,79 - er det ikke alt for lidt?

/ laila

icon

Bedste svar af droid 4 juni 2012, 23:21

Hej igen

Selv tak Glad humørikon

Nej, du har ret, med den hastighed giver det ikke mening at købe TV-løsningen da hvert tændt tv sluger 2.5mbit. Troede at du havde TV siden du skrev HomeTrio, men det er nok Homeduo du har vis du ikke har tv-delen med.

Du kan eventuelt kontakte TDC og høre om de 4.47 virkelig er makshastigheden på din adresse og om de planlægger eventuelle udvidelser af nettet i dit område.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

hvidhoej skrev:
Hej,

Jeg har lige installeret Hometrio - ADSL og glædede mig til at hastigheden nu blev givet fri...

En hastighedstest viser dog kun 4,47/0,79 - er det ikke alt for lidt?

/ laila

Det er meget svært at svare på.

Laver du testen imens du ser TV via dit Trio? Optager du måske endda en tv-kanal imens du ser en anden? Begge dele vil gøre at din måling bliver mindre. Tager du testen via et trådløst netværk?

Hastigheden afhænger også at din geografiske placering og kvaliteten af den telefonledning du er koblet op på.

Måske bor du så langt fra centralen at 4.47 er maks.

Så at svare på om det er for lidt, tjaaaa, det kan man nok ikke rigtig.

Hej

Tak for svar.

Jeg har taget testen med kabel og der er ikke tilsluttet tv eller andre apparater.

Vi bor ude på Djursland, men jo ikke helt uden for lands lov... Er der mulighed for at få at vide, om der er forbedringer på vej til det område man bor i? Det jeg tænker er, at med den hastighed er det vist ikke relevant at købe tv-løsningen også.

/ Laila

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen

Selv tak Glad humørikon

Nej, du har ret, med den hastighed giver det ikke mening at købe TV-løsningen da hvert tændt tv sluger 2.5mbit. Troede at du havde TV siden du skrev HomeTrio, men det er nok Homeduo du har vis du ikke har tv-delen med.

Du kan eventuelt kontakte TDC og høre om de 4.47 virkelig er makshastigheden på din adresse og om de planlægger eventuelle udvidelser af nettet i dit område.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)