hastighed

Kan det passe at midt på sjælland i en mindre by som Kirke Sonnerup kan TDC kun levere bredbånd på 3Mbit og hvis det går rigtig godt med det mobile bredbånd så kan de levere 0.2 Mbit.

det er svært at forstå når man ser reklamerne  om 20 Mbit bredbånd og 6 Mbit mobilt næsten alle steder 

9 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Hvis du kun kører 0,2 Mb på det mobile bredbånd, kan det måske hjælpe at tvinge 'den' til kun at køre 3 G. Jeg har selv haft et lignende problem som blev løst på den måde.

Prøv det, hvis det hjælper er det godt, hvis ikke er det bare  . . .

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Jeg kan se, at der er nogle tomme indlæg her på siden .. gå ind på denne tråd, og tjek meddelelse 10 ud af 13, samt svaret til, hvorledes problemet med IE9, der giver  tomme indlæg, kan løses - står i 11 ud af 13 Glad humørikon

Mvh

MacGyver 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det kan sagtens passe... jeg bor lidt uden for Nyborg og har også en forbindelse der kun er lidt hurtigere end at bruge brevduer. Normalt har jeg heller ikke mobiltelefondækning - og kan glemme alt om mobil data.

vh

Peter

Bor også kun 3 km uden for nyborg i retning Ferritslevvej. Har kun edge forbindelse.

Har nu købt en 3G dongle hos 3 til når vi er på ferie med vores campingskur i det nordjyske.  Der har vi stort set aldrig 3G dækning med TDC, men altid med kærestens 3 mobil. TDC's 3G dækning er simpelthen håbløs! Trist humørikon

Overvejer også at flytte vores sidste mobil over på 3's net.

TDC efter min mening, sløser med udbygning af deres infrastruktur, så mange steder ligger den stadig på primitivt niveau, jeg har også kun mulighed for 3/0.3 mbit/s, og det er med TDC største bestræbelse på at levere højeste hastighed.  Jeg har haft over 10 teknikker besøg, og undersøgt alle muligheder for at blive koblet på en bedre løsning (kabel-tv, fiber eller lign.) Men intet hjælp at finde nogen steder.

Det tekniske aspekt i denne skævert findes i at hastigheden på ADSL/VDSL afhænger af afstand mellem dig og den central du er tilkoblet. Du sidder nok i samme situation som mig, at den nærmeste central ligger langt væk +2 kilometer.

TDC "bestræber sig hele tiden på at udbygge deres infrastruktur, i takt med behovet for større båndbredde"

Det er dog ikke ens betydende med de kommer og fikser problemet her og nu, men der er reelt en mulighed for det vil ske før eller siden. (Det kan vi selvfølgelig ikke bruge til en skid) Men det er deres undskyldning.

Man kan ringe og spørge dem pr. telefon hvis man vil vide mere, eller kontakte deres klageafdeling, de kan faktisk se om der er planlagt udbygning i dit område. (Har jeg selv gjort)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

@Tengu

Hvad kan man egentlig forvente når nu TDC er solgt til amerikanske kapitalfonde? Deres interesse er jo ikke at levere bedste løsninger til danskerne men derimod at give maximal profit til ejerne.

Og det var så endda socildemokraterne der på denne måde holdt brandudsalg af det danske arvesølv....

Vh

Peter

jaja, men de lover jo guld og grønne skove på TV, som de så ikke kan leve op til når det kommer til stykket.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)