Svar

Hastighed ?

Hej -  Vi har tdc hometrio med hastighed 2048/ 2 MB  - og jeg har lige målt vores hoved Pc til:

14,5  download og 0,7  upload  -  er det ikke for lidt?  - når man nu betaler for den

højere hastighed?

Jeg ved godt at det ligger indenfor minimum - men alligevel.

icon

Bedste svar af droid 12 januar 2012, 09:22

puskas skrev:
Hej -  Vi har tdc hometrio med hastighed 2048/ 2 MB  - og jeg har lige målt vores hoved Pc til:

14,5  download og 0,7  upload  -  er det ikke for lidt?  - når man nu betaler for den

højere hastighed?

Hej

TDC vil svare nej, bredbåndhastigheden i dit hometrio er "op til" 20mbit.

Hvis du via en eller anden ordning har valgt at få højere hastighed (det kunne man i gamle dage, i dag er den højeste hastighed automatisk med i hometrio, uden ekstra betaling), skal du kontakte TDC og få dem til at opsige dette tilkøb.

14,5 målt er ganske fornuftigt.

Se original

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

puskas skrev:

højere hastighed?

Hej

TDC vil svare nej, bredbåndhastigheden i dit hometrio er "op til" 20mbit.

Hvis du via en eller anden ordning har valgt at få højere hastighed (det kunne man i gamle dage, i dag er den højeste hastighed automatisk med i hometrio, uden ekstra betaling), skal du kontakte TDC og få dem til at opsige dette tilkøb.

14,5 målt er ganske fornuftigt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P