Har TDC login - men mangler Play

Hej

Nogen der kan hjælpe? Jeg har et mobiltelefonabonnement (TDC Mobil SmsMedia), der skulle give adgang til Play. Men når jeg logger ind med mit TDC login - så har jeg ikke mulighed for at downloade - heller ikke til mobilen... Jeg har downloadet Play-app'en, og den virker - men kan som sagt ikke få adgang via web.

vh

sara

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Sara

Dit mobil abonnement giver adgang til Play på Mobil, dvs Android App, mobil download via Play på Fly og mobil download på Play Web. For at kunne downloade mobil filer via Play web skal du tilknyttet dit mobilnummer til Fast track - se i login boksen for denne mulighed. Det kan være at din smartphone ikke understøtter dette. Se evt. på tdc.dk/musikmobil.

Hvis du har et bredbånd hos TDC kan du downloade og streame musik til din pc og mac.

God fornøjelse

C

Hej C

mange tak for svar. Kan så desværre se, at Fast Track ikke understøtter Xperia X8!!! :-( Har du nogen idé om, hvornår I vil gøre det??

venligst

sara

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Sara

Fast track er 2 ting: download af mobil filer og tilknytning af dine playlister til din android app.

Du kan sætte din simkort over i en anden mobil - stort set hvilket som helst mobil som ikke er en smartphone vil kunne lave tilmeldingen og du vil herefter kunne se dine playlister på android app.

Android App blev udviklet at der var en del Android mobiler som ikke fungerer med Fast track (mobil download fra pc) så der kommer ikke mobil download via pc som din X8 kan bruge. Brug Andoid app i stedet.

Solskinshilsn

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)