Halvfærdigt uanmeldt teknikker arbejde

I efteråret kom der uanmeldt en mand med TDC arbejdstøj og begyndte at sætte en ledning op under mit tagudhæng.
Det lader ikke til at han blev færdig med sit arbejde fordi der ligger 10 meter kabel på jorden og der hænger yderligere 5 m som en guirlande under tagudhænget.
Det kan muligvis have noget at gøre med at en af mine naboer har haft problemer med sin fastnetlinje men jeg er ikke sikker.

Ledningen skal enten fjernes eller færdigmonteres.
Jeg har forgæves prøvet at få fat i kundeservice både på telefon og email.

Hvad skal jeg gøre? Skal jeg bare pille ledningen ned eller kan jeg selv hyre en til det og sende regningen til TDC?

4 Kommentarer

Hej legoleg

Det var da en underlig adfærd TDC har udvist.

Det er vel ikke PET der udspionerer dig Overrasket humørikonHumørikon griner højt

Nej der er ikke noget at grine af. Har du prøvet at snakke med din nabo. Det kan jo være din nabo og tdc venter på et eller andet. Hvis det ikke er tilfældet, bliver du nød til at ringe til TDC igen.

Hvis ledningenm var sat på mit hus, uden en forklaring, og uden den var forbundet til noget ville jeg nok bare rive den ned. Jeg ville ikke få fat i en elektrikker, af frygt for selv at hænge på regningen.

Andre der har et godt råd til legoleg?

Hmm... Det ville også være et godt udsigtspunkt for PET da der er godt udsyn til hele stuen derfra hvor ledningen blev hængt op... spøg til side. Humørikon med tunge

Så vidt jeg kunne forstå på min nabo (og det gravearbejde som gjort at fortorvet foran min indkørsel ligner alperne) valgte de en løsning med fibernet.

Det er et rækkehus med 3 boliger som jeg bor i og alle telefonledningerne er samlet der hvor jeg så teknikkeren i efteråret. Hvis jeg bare hiver ledningen ned er jeg bange for at det kunne gå ud over min anden nabo i rækken.

Jeg tror jeg vil give TDC en chance for at give et pip hér, ellers tror jeg at jeg vil klippe ledningen ned efter at have checket om den er monteret i andet end "klokken" over mit vindue.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej legoleg

Hvor er det godt du skriver her, så vi kan få bragt orden i dette. Det er ikke i orden og selvfølgelig skal vi finde ud af, hvad der sker!

Du er et meget tålmodigt menneske?

Hvis det både handler om, at en tekniker har ladet halvfærdigt monterede kabler hænge og der har været gravet i dit fortov, hvorefter der ikke er efterladt, som da vi kom, skal det selvfølgelig ordnes.

Jeg er nødt til at vide noget mere. Idet dette er et offentlig forum, skal du ikke skrive yderligere her offentlig, men sende mig en "PM" - Privat Besked - her på forum. I den skal du beskrive forløbet for begge ting - og eventluelt andet, samt give mig dine oplysninger omkring adresse og hvordan vi kan få fat i dig.

Vi beklager at det er komme så vidt og vil gøre hvad vi kan for at komme til bunds i sagen, samt få udbedret vores sjuskede arbejde.

Hilsen

Hej Patrick,

Rart at få hul igennem Glad humørikon

Vi fortsætter på PM...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$