halve playlister og problemer med rettigheder på play

• 0 kommentarer
Jeg undre mig lidt over at der på det nye play kun vises halve playlister?
Jeg har playlister med fx. 50 sange som har været max. det virker os fint på det gamle play, men på det nye play viser den kun 25 sange, ikke nødvendigvis de 25 første sange, nej for den har ligesom blandet sangene på playlisten til en ny rækkefølge, er det mon en fejl? eller ville der være et max på 25 sange på det nye play? Når jeg forsøger at lave en playliste med mere end 25 sange på det nye play melder den ingen fejl den "lader som om" den tilføjer sangene men jeg kan altså kun se 25..

Udover det oplever jeg problemer med rettigheder til nogen sange/kunstnere på det gamle play, og på det nye afspiller den bare ikke, den bliver ved med at skrive "indlæser"

Problemet er der bla. med alt hvad der ligger med red hot chili peppers, når jeg vælger afspil eller tilføjer til en playliste på det gamle play så er numrene grå og når jeg holder musen over dem skriver den "dette musiknummer kan ikke afspilles på grund af rettigheder" jeg har heller ikke mulighed for at downloade de numre, og da man ikke længere kan købe musikken er det lige nu helt umuligt at hører det, er det en fejl? eller kommer der evt. rettigheder til bla. red hot chili peppers igen?
Jeg har os oplevet det med andre kunstnere/enkelte sange men kan ikke lige huske hvilke udover ovennævnte.

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

mener men er ikke sikke... Play henter rettigheder til max 25 numre af gangen så man kan kun ha 25 aktive af gangen før der skal hentes nye licenser...
Den kan da hente de rettigheder den vil bagved! - Det kan vi som brugere da ikke skulle tage stilling til eller begrænses af!

20 millioner numre er nu kun 25?? Kebab!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Det skulle være rettet nu Glad humørikon

er det p.g.a. rettigheder at "Stay" med Rhianna og Mikky Ekko ikke kan findes på tdc play?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)