Hakkende og frysende kanaler.

Folketinget, Info kanalen og nogle flere jeg ikke lige kan huske nu hakker og fryser næsten dagligt så det ikke er til at se dem og fælge med i programmerne og jeg mener ikke at det kan være rigtigt at man skal betale for at få noget der ikke virker. Ser frem til at det bliver udbedret så man får hvad TDC lover og hvad man betaler for.  

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints LauW har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Nkotter.

Tak for dit indlæg.

Det har du skam også ret i, at det ikke skal være sådan.

For at vi kan løse dit problem, så skal du kontakte hotline, som så får det fejlmeldt videre.

Du kan finde deres kontaktinfo her:

http://privat.tdc.dk/kontakt/

Hilsen René

Hej

I skriver godt nok at det ikke skal være sådan, at kanalerne hakker og fryser, men nu har jeg gennem de sidste par år haft HomeTrio og det er absolut ikke blevet bedre, tværtimod.

Jeg har fået skiftet både tv-boks, kabler, router og den slags, men intet har hjulpet.

Og hos os er det totalt ligegyldig hvilken kanal vi befinder os på, der er det ikke kun nogle bestemte kanaler det er galt med.

Den sidste gang jeg skrev ang at det igen var galt, fik jeg en tilbagemelding at medarbejderen lige sad i møde men ville svare tilbage senere på dagen, og der er INTET sket siden da.

Jeg ville også have slettet Xbox og HomeDisk fra abonnementet, da vores forbindelse absolut ikke var blevet bedre siden vi fik det, men det har jeg heller ikke hørt noget til.

Jeg syntes det er meget dårlig kundeservice, eller mangel på samme.

Det er jo ikke helt billigt at have HomeTrio og diverse tillæg, og så bør det også være i orden og der burde svares tilbage ret hurtigt og HUSKE modregning i regningen når tingene ikke fungerer 100%.

Jeg håber ikke alt for mange sidder i den samme situation som vi gør og døjer så meget..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)