hæfte foto ved mail

Jeg kan kun hæfte 5 foto til mail, somme tider har jeg brug for flere foto. OGså hvis jeg videresender sjove mails, hvor der er hæftet ret mange foto ved, er det umuligt

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej tove47

Når du benytter Webmail, har du ret i, at du højst kan vedhæfte 5 filer.

Dette er for at sikre, at der ikke opstår problemer, ved at man vedhæfter for mange filer.

Hvis du vil have mulighed for at vedhæfte flere filer, skal du evt. benytte din egen e-mailklient, såsom Windows Live Mail.

Hvis du vil sætte den op, kan du finde hjælp til opsætningen her www.tdc.dk/4444.

Vh.

Rasmus - TDC

Hej tove47

Jeg supplerer lige svaret fra Rasmus.

Hvis det er almindelige foto, kan du markere eks. 6 billerder. Højreklikke på dem og klik igen på "send til..... zip-komprimeret mappe."  Så er de 6 filer lavet om til en fil. Har du 10 billeder, kan du gøre det samme. Du skal bare være opmærksom på at du højst sansynlig kun kan sende filer, hvor det samlede størelse ikke overstiger 10 MB. Derfor kan du blive nød til først at gøre billederne mindre. Det kan du evt. gøre med det lille windows program: Paint. Pas på ikke at gøre billederne for små.

Du skal også lige vide at en zip-komprimeret mappe kan af nogle mailboxe, blive betraktet  som indeholdende virus, og derfor blive opfanget af modtageres virusfilter.

.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P