Håbløst teleselskab

Hvad sker der lige for at vi for seks år siden flyttede adresse hos TDC. Nu er vi flyttet til udlandet og nu opdager jeg at deres adresse stadigt er den gamle adresse. Hvordan kan man skrive til TDC for at få det lavet om? Det kan man ikke for man kan kun ringe. Når man så bor på den anden side af kloden er det ikke optimalt. Hvad gør jeg?

Er det letteste ikke bare at skifte teleselskab for det her nye system med gebyrer for PBS er fanme bøvlet når man ikke bor i Danmark og selv skal sørge for løbende at betale sine regninger.

/En total frustreret bruger der synes at TDC presser en ud af deres marked

1 Kommentar

Hej cguldmann

Tak for dit indlæg og velkommen til TDC kunde-til-kunde-forum.

Vi vil rigtig gerne og allerhelst have, at vores kunder kontakter os via telefon, så vi kan tage dialogen i telefonen. Undervejs i samtalen kan der rejse sig nye spørgsmål eller ønsker, som en email eller formular ikke altid tager højde for.

Vi anerkender også, at det ikke altid er lige nemt at få kontakt med os, og dette arbejder vi løbende og til stadighed på at forbedre.

Jeg er også helt enig med dig i, at det ikke er en optimal løsning af bede dig kontakte os via telefon fra den anden side af jorden, men det er desværre den eneste løsning.

Du kan se her, hvordan du kommer i kontakt med TDC Kundeservice: http://tdc.dk/kontakt

Venlig hilsen
Søren

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)