Håbløs homedisk..... Kære TDC giv venligst lyd...

• JBI
  • 0 kommentarer
Jeg er den "lykkelige" indehaver af en Homedisk... I begyndelsen (cirka 4 måneder siden) fungerede det hele udmærket efter en lille smule start vanskeligheder.

Nu har jeg kæmpet i snart 14 dage for at få min backup til køre igen.. Jeg har læst 5 millioner indlæg, tråde, svar osv. - men alt jeg har prøvet har absolut ingen effekt..

Min backup står bare stille på 0 % og det bliver den ved med. Jeg kan ikke umiddelbart se noget i loggen....

Hvordan kvalificerer man sig til at få skiftet sin hardware - det må der fejlen ligger...

HJÆLP TDC!!!!!!!

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Nu er det faktisk ikke TDC du har forbindelse til her. Hvis du vil have fat i TDC må du stille op i køen ved kundeservice.

Du skriver at du har læst en række indlæg - men du skriver ikke hvad du har gjort Glad humørikon

Lyser/blinker LAN lampen på bagsiden? Har du i "værktøjskassen" prøvet at trykke på "Genopbyg database"? Hvilke kontrollamper blinker/lyser på forsiden? Har du brugt Reset-knappen på bagsiden?

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)