guide - søgefunktion

Jeg vil gerne foreslå nedenstående til søge-funktionen i guiden: 

1. mulighed for at gemme favorit-søgeord ligesom man kan gemme favorit-kanaler - det er ofte de samme ord, som man søger efter,  og det tager noget tid at taste bogstaverne ind 

3. søgeresultatet indeholder ofte blot overskrifter, som  der gemmer sig flere søgeresultater under - det ville være rart også at se de underliggende søgeresultater i selve søgeresultatet, så man ikke skal gå ind under hver enkelt søgeresultat for at se de underliggende søgeresultater 

2. det ville være rart, hvis søgeresultatet var sorteret i datoorden

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Søgefunktion i guiden ?

Brug søg i menu, der skal kun tastes få bogstaver og resultatet er i datoorden.

Mvh

Kim

Det er søg i menuen, som jeg bruger og resultatet er IKKE i datoorden! For det første står der 'flere' i stedet for en dato udfor nogle af resultaterne, og for det andet er de ikke sorteret i datoorden. Prøv at søg på fodbold - så kan du se, at resultaterne står i en stor forvirret orden!!!
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, selvfølgelig står der flere, når der ér flere med samme tittel.

Hos mig står de fint i datoorden og på datoen sorteret i orden efter tidspunkt.

Mvh

Kim

For mig er det ikke en selvfølgelighed, at der står 'flere', og jeg synes bestemt ikke, at det er smart! For at få en oversigt over alle resultater er man nødt til at trykke ok på hver enkelt linie, hvor der står 'flere', og på den måde er søgeresultatet desuden ikke sorteret i datoorden! Alle de resultater, der findes under 'flere' bør vises i selve søgeresultatet og sorteres i datoorden - det ville give et godt overblik!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)