Grundet senskader bruger jeg WEBTV og har trio + MEN NU ER JEG TRÆT

Med regelmæssig mellemrum kommer beskeden jeg har ikke adgang til denne kanal -- træt af at hænge i telefonen og prøve at få kontakt til TDC , træt af at de løser det lidt og så en uge efter er det det samme -- der betales for tjenesten , har alt hos TDC men for første gang i 16 år vurderer jeg nu alvorligt at opsige alt hos TDC det er bare for dårligt -- og TDC forsøger ingen gang at kompensere for de tjenester de ikke leverer 

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Vi er godt klar over at der er periodiske problemer med WebTV, hvilket er yderst utilfredstillende. Tro mig, der er høj fokus på at få det til at køre så stabilt som muligt, da det kommer til at blive et endnu vigtigere produkt i fremtiden.

WebTV er ikke et hovedprodukt, men det vi kalder en "Værdiservice", og derfor ikke noget vi kan kompensere på hvis det fejler i en periode.

Vil lige gøre dig opmærksom på at vi selvfølgelig gerne vil have feedback her på forum, men hvis det ligner mere en klagesag, bør du henvende dig til vores klageafdeling via www.tdc.dk/klage .

Hav en fortsat god dag Glad humørikon

/Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)