Gratulerer for det nye reklameunivers

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Her vil jeg lige tillade mig, at komme med et kort indspark. Jeg er tilbage her på Forum, og vil denne gang prøve at opføre mig pænt (...)

Samtidigt vil jeg gerne rose TDC for sin nye kampagne "Se Mit TDC", hvor vi (endeligt, endeligt) tager afsked med de halvnøgne, ucharmerende naturister. - Dog skal det siges, at de første to-tre reklamer var sjove, men så heller ikke længere.

http://semit.tdc.dk

Her er en fremragende artikel og opslag over den nye reklameserie:

http://bureaubiz.dk/content/dk/nyheder/klummer/2012/januar/jamen_de_har_jo_ikke_noget_toj_pa

Jeg tillader mig at citere klummeskribent Hanne Feldthus

"På stående fod kan jeg ikke erindre en eneste "blå" virksomhed, som det er lykkedes at blive folkelig uanset, hvor folkeligt de optræder i reklamerne.

Derimod kan de blive respekteret, hvis de gør sig umage, og respekt er et fantastisk fundament for et godt image. Og ikke mindst et positivt tilvalg.

Det kræver imidlertid, at virksomheden tør love "mig med TDC" noget, som de kan stå inde for, og som er relevant for mig ud over det rene prisbudskab. For eksempel noget med at de både er til at få fat i og ordner det, når det ind imellem går galt."

"Hvad er der så galt med universet? Er det bare, fordi de ikke har tøj på, og chokket og morskaben over det lægger sig efter de første 250 TRP'er? Eller er det, fordi vi ikke har lyst til at identificere os med et parforhold, hvor manden mestendels taler i telefon hen over hovedet på konen?

Hvis jeg skal komme med et udefrakommende gæt så ja, men ikke kun. Jeg tror, at problemerne stikker dybere og handler om hele afsættet for kampagnen, platformen "Os med TDC".

Det er i mine øjne en konstruktion, som ikke har noget med virkeligheden at gøre. TDC har 2,5 mio. kunder, og vi føler os ikke som medlem af den samme klub, og vi føler da slet ikke noget fællesskab med TDC."

25.02.2012
subdomain daily visitors fraction of whole tdc.dk
semit.tdc.dk| 3100| 0.93%

27.02.2012

semit.tdc.dk|3800|1.21%

På to dage en stigning på 22.58%. - kampagnen virker i det mindste so far. - Og det håber jeg på TDC's vegne, denne dyre kampagne vil fortsætte med.

venligst

HeinrichP

2 Kommentarer

Hej

Dit første link virker desværre ikke.

Så må der være en chance for at de ucharmerende naturister snart forsvinder fra tv's reklameblokke.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Rettet!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P