Gratis viasatpakke i november

Jeg har fået et fint brev i dag hvor der står at jeg kan få viasatpakken gratis i november. Der står også at kanalerne allerede skulle ligge i min kanalliste.

Mit problem er bare at jeg ikke kan finde viasatkanalerne nogle steder. Jeg har 54 kanaler at vælge i mellem (inkl. radio) og der synes jeg ikke jeg kan finde viasat nogle steder.

7 Kommentarer

prøv at reset din boks

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Der har været forskellige udsagn om den korrekte fremgangsmåde.

Jeg har egentlig ikke set en kortfattet beskrivelse her på dette forum fra TDC, mystisk...

(Det kan skyldes mine øjne!)

Det burde være tilstrækkelig, at man inden fra menuen på TV boksen vælger "Genstart".

Alternativt kan man fumle med at finde "Reset" knappen på bagsiden.

Kanalerne dukker op sidst i den række af kanaler du har.

Altså efter radiokanalerne, så man skal lige huske at bladre hele vejen!

Jeg har nøjagtig samme problem. Jeg har genstart via menuen og reset ved at slukke/tænde bag på maskinen med uden held. De er ikke nogen nye kanaler på liste.

Har i fundet en løsning? eller skal jeg forsøge at ringe til TDC.

Hilsen M 

Mit bud vil være at slukke på kontakten for boxen - eller alternativt genstarte både router og boxen ved at slukke på stikkontakten. Og det er altid en god idé at vente lidt tid inden strømmen tændes igen.

Som jeg har skrevet andet sted på denne blog opdagede jeg tilfældigvis de gratis kanaler i mandags, men jeg har endnu ikke modtaget noget brev fra TDC...

Håber det lykkes at finde kanalerne - november måned varer jo ikke evigt :-)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Næh, hvis bare november varede evigt, for så ville julen blive noget billigere.

Sorry, way off topic...

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle

Jeg har skrevet en kort beskrivelse i en anden tråd, den vil jeg bede jer se igennem.

/t5/Tv/HomeTrio-og-udvalgte-Viasat-kanaler/td-p/4657

Hvis dette ikke afhjælper problemet, er I meget velkommen til at skrive herinde igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Det er også mit problem. Har du fået det løst

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$