Gratis tv3m.m.

Der er iøjeblikket gratis tv3 m.m. Hvor kan an se når de åbner op for disse engsng imellem . Mvh Klaus

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

hej, Undskyld jeg måske spørger dumt.

men hvor har du fra at der skulle være gratis TV 3, jeg kan ikke finde noget om det.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej begge to

Tænd dit tv 7 maj. og prøv Viasats kanaler resten af maj.

Glemte lige at skrive klauskune, kanalerne er åbne hver dag og ikke kun en gang imellem.

"Hører vi ikke fra dig, forsvinder kanalerne igen 31 maj."

Det brev fik jeg i mandags, og der er 12 kanaler, bla. 3 og 3 puls og mange flere.

Så jo ,den er god nok.

Kan du ikke finde kanalerne , skal du slukke og tænde din boks, så ligger de i din kanalliste, ja det står der bla. andet i det brev jeg fik og Kun for dig med TDC HomeTrio

hilsen Bente

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Se det kan betalesig at være nyskerig.

så lærte jeg noget nyt idag.

Omdømme 3

Hej Mikkel

Hahaha vi er da vist alle lidt nysgerrige.Humørikon griner højtHumørikon griner højt

hilsen Bente

Ja, ved de laver de kampagner engang imellem, men eg har ikke og har aldrig fået brev om det...kan man finde Info om det på deres side...men hvor...? Jeg hat home trio mini, så opdager jo når man har TV3 ....
Omdømme 3

Hej Klauskune

Hvis jeg forstår dig ret, så har du adgang til de 12 gratis Viasatkanaler nu??Glad humørikon ellers retter du mig lige.

Jeg kan  heller ikke finde oplysninger om det på TDC'S hjemmeside, ved det kun fra det brev jeg fik.

Hvis du kan se de 12 kanaler, så husk den 19 maj kan du se Champions finalen , ved ikke om du interreserer dig for fodbold.Blinkende humørikon

hilsen Bente

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P