Gratis nummer?

• 0 kommentarer
Jeg vil gerne vide om det er gratis at ringe til voicemailen når man har bredbåndstelefoni, det er jo et 70-nummer? Jeg ved at alle 80 xx xx xx numre er gratis.

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Roch.

Jeg har fundet en anden omvej, når jeg skal tjekke voicemail. Jeg logger ind her på TDC, og går ind i selvbetjening, hvor jeg afspiller de voicemail, som er kommet. Derved undslipper jeg at ringe til 70-nummeret. (Jeg har dog ikke bredbåndstelefoni, alligevel får du den smutvej, jeg bruger).

Håber at det kan hjælpe dig.

Mvh

MacGyver

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Faktisk er det ligefrem noget åger, at man skal betale for at aflytte voicemail. Altså dvs. en service som man betaler 25 kroner for om måneden, og så skal man alligevel betale for at aflytte den, hvilket dog har ændret sig drastisk siden oktober 2010, hvor vi fik nye samtalepriser.

Så fra at aflytte for en minutpris er det nu kun den ene krone per opkald, som det koster (dvs. ikke hvis du aflytter fra mobil eller udlandet)

Det er bare mere princippet i det. At man skal betale for

a) Vis nummer

b) voicemail og viderestillingsfunktioner (dvs. at man foruden de 25 kroner også HVER gang skal betale minutpris for viderestillingen. - ingen andre teleselskaber end TDC tager penge for at viderestille til voicemail.

Alt dette får man med, når man har et mobilabonnement med i månedsprisen uden så meget ekstra.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)