Gratis hastighedsforøgelse....???

• 0 kommentarer
Sig mig, gør TDC grin med mig?

I første halvdel af september blev jeg tilbudt en forøgelse af min bredbåndshastighed fra 5 Mb til 20 Mb uden merbetaling. Det tilbud accepterede jeg naturligvis (hvem ville ikke det??). Siden har jeg modtaget to mails (24. sep. og 19. okt) med besked om, at TDC desværre ikke vidste, hvornår man kunne indfri løftet. Siden har jeg intet hørt. En TDC tekniker har målt den højest mulige hastighed på min adresse til langt over 20 Mb, så teknisk set kan det altså lade sig gøre.

Har det noget at gøre med, at Waoo! i samme periode tilbød 30 Mb for stor set samme pris? (jeg har nemlig også Fibernet, hvilket TDC har alle muligheder for at vide).

Hvad vil TDC gøre ved, at jeg nu i mere end tre måneder faktisk har betalt for 20 Mb men kun fået 5 Mb??

vh en måbende TDC-abonnent i Uvelse

6 Kommentarer

Hej jeva

Velkommen til TDC-forum.

Jeg er kunde som du og jeg kan godt forstå du undrer dig. Desværre kan du finde andre kunder i forummet som har oplevet det samme.

Jeg tror desværre nok, at du har misforstået formålet med dette forum. For det meste er det andre kunder der sidder bag tasterne, og jeg tror ikke at en anden kunde kan svare dig, selvom vi gerne vil.Trist humørikon

Jeg foreslår dig, at du også udfylder en klage til TDC. http://tdc.dk/kontakt/klage/regning/

Hej Jeva

Du kan se hele den  efterhånden historiske debat  i dette forum under emnet : Gavekort / kampagne .

Det er ikke opmuntrende  læsning.Vi er fortsat nogle stykker ( kunTDC ved hvor mange ) som indtil nu kun er mødt med støjende tavshed 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej jeva

Du skal bare dokumentere over for TDC at du har betalt for meget, og kræve det tilbagebetaltBlinkende humørikon

Ellers vil jeg svare dig som jeg har gjort i lignende tråd:

Du skal henvende dig til TDC kundeservice, det er de eneste der kan hjælpe dig lige omkring dette problem. Men jeg kan da oplyse at der er forlydender om at alle bredbåndskunder vil få øget deres hastighed i løbet af det nye år.

Og det er rigtigt som andre skriver at der er flere faktorer som er afgørende for hvor høj en hastighed du kan forvente, bl.a. afstand til centralen.

Hej jeva

Jeg har et suplerende svar til KPN.

Rigtigt - Det har jeg også hørt: http://netnyt.tdc.dk/publish.php?id=27497

Tak for din kommentar og link. Også tak til andre. Artiklen siger "i starten af 2011 får alle...." - hvorfor i himlens navn tilbyder de mig det så i begyndelsen af september i år, hvis de ved, de alligevel ikke kan levere varen foreløbig? Det kan da kun være for at holde på mig som kunde. Ufint! Lad mig lige understrege, at mine spørgsmål er retoriske - jeg forventer ikke noget klart svar - slet ikke fra TDC! ;-)

Hej jeva

Hvis det kan trøste dig, så har jeg tænk det samme.Blinkende humørikon - men der kan jo være en god grund til at TDC gør som de gør. Er der nogen der måske kan komme med et bud?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)