GPS taletidskort

• 0 kommentarer

Min svigerfar, som er ældre og svagtseende, har for nylig købt denne personlige GPS tracker, som kom med et præindstalleret TDC taletidskort: 

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1301&n=10

Da GPS'en ikke har tastatur, var SIM-koden fjernet i forvejen. Problemet er, at den snart skal fornyes. Hvordan gør vi det, uden et tastatur til at indtaste en ny kode?

10 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis SIM-koden er fjernet skal den da ikke fornyes. Der skal jo netop ikke være nogen SIM-kode.

Manualen er her på dette link:

https://docs.google.com/fileview?id=0B1vzjsa2d9BUYjJiZmMxODMtMTliYS00OTA5LThjYzItOGJiMDhjNzE1MWEw&hl=en&authkey=CJXt_qME

Mvh FN ;-)

Tak FN, men jeg forstår stadig ikke. Hvordan kan vi toppe den op?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg forstår heller ikke havd der menes med at "toppe den op", - men hvis der skal sættes flere penge ind på taletidskortet, så gør man dette på TDC Selvbetjening fra sin computer, og det skal man, mig bekendt, ikke bruge nogen SIM-kode til.

Jeg har heller aldrig hørt om et SIM-kort hvor koden først er blevet fjernet og derefter skal fornyes. Overrasket humørikon

Jeg tror heller ikke på nogen af delene. Jeg tror såmænd bare GPS Trackeren er sat til at kunne starte uden at der skal anvendes en PIN-kode. Det er der ikke noget mystisk i. Det kan man såmænd også gøre med en hvilken som helst mobiltelefon, og at man gør det med GPS Trackeren er jo ganske indlysende, eftersom den ikke har noget tastatur.

Mvh FN ;-)

Jeg burde nok have forklaret mig lidt bedre. De 100 kr på taletidskortet er ved at slippe op, og det er det, der er problemet.  Hvad gør vi nu?

Tak FN.

Man kan ikke tilmeldes Selvbetjening uden kontonummer - og der er ikke noget kontonummer, eftersom GPS'en blev købt med taletidskort - så min svigerfar får ingen regning. Punkt 22.

Omdømme 3

Så sætter du nogle flere penge ind på taletidskortet. Det gør du over nettet fra din computer.

Hvis det er et Mobiltid talekort du har, så kan du gøre det på dette link:

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shopdw_mobil_o_mt

Mvh FN ;-)

Omdømme 3

"Man kan ikke tilmeldes Selvbetjening uden kontonummer - og der er ikke noget kontonummer, eftersom GPS'en blev købt med taletidskort - så min svigerfar får ingen regning."

Så køb et nyt taletidskort på det link jeg har anvist dig, - eller på et af de 6000 salgssteder der findes her i landet.

Jeg har i øvrigt en klar opfattelse af at du overhovedet ikke læser det jeg skriver til dig.

På det link jeg har anvist dig stlles der hverken krav om kontonummer, SIM-kort, PIN-kode eller noget som helst andet.

Den eneste information du bliver bedt om for at sætte penge ind på taletidskortet er mobilnummeret, og intet andet.

Selv din mailadresse er ligegyldig. Det er kun hvis du ønsker en kvittering for det betalte beløb.

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shopdw_mobil_o_mt

Mvh FN ;-)

Tak FN.

Undskyld, hvis jeg har fornærmet dig. Jeg forstyrrer dig ikke mere.

Omdømme 3

Det er da vist dig der er den fornærmede part her, - og der er ikke noget der forstyrrer mig. Jeg kan jo bare vælge at lade være med at svare.

Du har fået relevant hjælp, på trods af at du ikke har leveret andet end misinformationer der intet har med dit problem at gøre, - og på trods af det, så vælger du at slutte af med at være småfornærmet.

Hvis nogen skulle løbe ind i samme problem, er løsningen enkelt nok: Man køber taletid fra TDC, og derefter flytter kortet midlertidigt fra GPS'en til en almindelig mobiltelefon. Man kan så bruge de koder, man får sammen med betalingen for både at se saldoen og tanke op. Bagefter sætter man kortet tilbage i GPS'en.

Det var såmænd det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P