Google Play anmeldelser

Tjekkede lige op på anmeldelser på Google Play, og det er en lang række af en enkelt stjerne hele vejen igennem - ufatteligt pinligt at Danmarks største telefon og internet udbyder kan levere et så ringe produkt.

https://play.google.com/store/apps/details?id=dk.tdc.mittdc

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej jorgensen

Nu har jeg intet med denne app at gøre, så de tekniske detaljer kan jeg ikke udtale mig om.
Men vi erkender jo netop, at der er et problem, da der først på siden står følgende:

"Vi oplever, at flere brugere af denne app, desværre har problemer med den. Vi læser alle reviews I laver, men har brug for mere feedback fra jer, for at få gjort app'en perfekt. Hvis du vil hjælpe os, skal du klikke på "Besøg websiden" linket herunder. På linket kan du fortælle os, hvad du oplever af problemer og vi lover at læse det hele, selv om ikke alle får svar. Vi kontakter alle, hvor vi har behov for at få yderligere beskrivelse af jeres oplevelser.
Tak for alle jeres review. Vi tager det meget alvorligt, når I på denne måde skriver at I ikke kan bruge vores produkt. Vi håber, at I vil hjælpe os. Samtidig beklager vi hvis dette har givet dig en følelse af du ikke kan bruge PLAY"

Så ja, det er meget uheldigt, at der er så mange der oplever problemer med den, men vi tager trods alt konsekvensen af de mange dårlige anmeldelser, og beder om hjælp til at få oplyst, hvad det er der opleves fejl ved.

Mit eget bud er, at problemet kan skyldes de mange slags terminaler der findes, hvor der er nogle det virker fint på, og nogle det slet ikke virker på.
For når man kigger på fordelingen af 1 og 5 stjerner, er de stort set fordelt ligeligt, hvilket får mig til at tro, at det er en specifik terminal/software-version, som ikke vil med den nuværende version af app'en.

Det er selvfølgelig rent gætværk fra min side.

Men som der refereres til i teksten, er både du, og alle andre der render på problemer med Play-app'en, meget velkomne til at udfylde og indsende spørgeskemaet på nedenstående link:

http://tdc.dk/nu/publish.php?id=33416

Vh.
Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8