Google Latitude

• 0 kommentarer
Kære TDC Forum

Jeg har lagt Google Latitude på min mobiltelefon - og kunne også godt tænke mig at lægge det på mine børns mobiltelefoner. Ikke fordi jeg skal overvåge dem i negativ forstand - men for bedre at kunne passe på dem.

Nu er mit spørgsmål så, om denne tjeneste forudsætter en masse dyr internet-trafik via opdateringer for hver enkelt mobiltelefon?

Kan nogen fortælle mig lidt mere om dette?

På forhånd tak.

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Alle google tjænster er "Net" baseret i den for stand at du skal bruge netted for at bruge dem, så for at bruge Google Latitude kommer det til at koste DataTrafik og hvid du og dine børn ikke har et "flatline" abonnement(fri internet) kommer det til at koste penge.

Jeg kan godt forstå at du vil passe på dine børn, men du skal så også passe på at det ikke tager overhånd.

Jeg er selv vokset op i ebeltoft, hvor halvdelen af byen er min familie, så hvær gang jeg har gået i byen eller fået en ny kærste eller hvad det nu har været har min far vist alt om det selv om at han har været halvvejs på den anden siden af jorden. det kan odt føre til nogle konflikter, så selv om at du bare vil passe på dine børn, som en hvær anden ansvarlig forældre, skal du lige passe på at det ikke bliver for meget.

det var bare lige et godt råd.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P