Svar

google crome

jeg bruger google earth en del

når jeg så skal opdatere får jeg tilbudt crome

og det har jeg ikke noget imod men når så det hele er installeret så forsvinder mine værktøjslinjer

og dem bruger jeg meget

så som oversæt stavekontrol og en del flere

hvad gør jeg ikke rigtigt 

det der sker når jeg er færdig

så kommer der kun en linje frem med tdc mail ??? 

det er ok men hvor er min værktøjslinje

h erik

ps så sleter jeg crome og mine værktøjslinjer er tilbage gudskelov

icon

Bedste svar af miela1 16 januar 2011, 20:32

Hej,

så kan jeg berolige dig, det er ikke mit TDC den er gal med. jeg tror bare det er en konfligt mellem Google Chrome og IE(eller hvad nu du bruger af browser), løsningen ville være enten at: lade vær med at installere google chrome, eller at slå dine værktøjslinjer til igen,

slå værtøjslinger til(IE 8):

Klik på "Alt" knappen på dit tastetur, der efter "S" igen på tasteturet, og så "V" igen tasteturet.

så kommer det her frem, hvor du kan vælge de værktøjslinjer du vil have.Unavngivet.png

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Det lyder mærkligt,

er det i Chrome du ikke kan finde dine verktøjs linjer, eller er det den browser du ellers pleger at bruge.

det er når jeg kommer tilbage til midt tdc mail hvor værtøjs linjene er væk

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

OK,

Hvad mener du med værktøjslinjen. det her er verktøjs linjen i IE, jeg har lået nogle ting til så du kan se hvad jeg mener, er det hvad du har som er tilsvarende der forsvinder? er det kun på mit TDC?

Udklip.PNG

det er lige det der forsvinder

og da det er tdc jeg kun bruger er det der mit problem er

så det er lidt æverligt med især min oversæt som er en rigtig stor hjælp for mig

Omdømme 3

Hej,

så kan jeg berolige dig, det er ikke mit TDC den er gal med. jeg tror bare det er en konfligt mellem Google Chrome og IE(eller hvad nu du bruger af browser), løsningen ville være enten at: lade vær med at installere google chrome, eller at slå dine værktøjslinjer til igen,

slå værtøjslinger til(IE 8):

Klik på "Alt" knappen på dit tastetur, der efter "S" igen på tasteturet, og så "V" igen tasteturet.

så kommer det her frem, hvor du kan vælge de værktøjslinjer du vil have.Unavngivet.png

tak for hjælp

men jeg når det ike ilge nu jeg skal tidligt op i morgen

men jeg skal nok svarer om det lykkes

h erik

tak miela 1

for hjælpen den var god til mig håber andre for samme glæde af dit svar

tak igen erik

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S