Svar

Golfkanalen

Vores Golfkanal har slet ikke virket hele weekenden, er der forklaring på det?????

icon

Bedste svar af GTH 11 april 2011, 08:31

Hej Bakkevej2

Du kan se forklaringen her på vores Driftsinformation: http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=2141240516&dogtag=p_help_abo_drift_tv

Mvh. Gitte

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bakkevej2

Du kan se forklaringen her på vores Driftsinformation: http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=2141240516&dogtag=p_help_abo_drift_tv

Mvh. Gitte

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

GTH skrev:
Hej Bakkevej2

Mvh. Gitte

Hvad med TV1000 Drama, den har været væk længe?

Ærligt talt synes jeg at det er virkelig dårlig service at denne kanal har været væk så længe.

Driftstatus har ingen information om årsagen til at kanalen er væk.

Det kunne være at man skulle få fat på Thomas Wandahl, kundeservicechefen i TDC og høre hvad årsagen er og om TDC selv synes at det er rimeligt at vi betaler for et produkt vi ikke får.

Mvh

Omdømme 2

Hej droid

Jeg forstår ikke hvad du mener med dit indlæg. TV1000 Drama kører fint, der vises film i øjeblikket.

Mvh. Gitte

Omdømme 2

GTH skrev:
Hej droid

Jeg forstår ikke hvad du mener med dit indlæg. TV1000 Drama kører fint, der vises film i øjeblikket.

Mvh. Gitte

Jeg har haft prøvebillede på TV1000 Drama i over en uge nu. I prøvebilledet står der "pause".

Mvh

Omdømme 2

Jeg går ud fra at du er bekendt med at kanalen kun sender fra kl 19 om aftenen, til tidligt om morgenen.
Resten af døgnet vises pausebillede og TV Guide viser "Ophold i sendefladen".

Men hvis du kan hjælpe med et par tidspunkter hvor du fejlagtigt får Pausebillede, samt hvad TV Guiden viser der skulle sendes på pågældende tidspunkt, vil jeg selvfølgelig kigge nærmere på det.

Mvh. Gitte

hej!  Mange TAK for svar, vi venter så!!

Omdømme 2

GTH skrev:
Jeg går ud fra at du er bekendt med at kanalen kun sender fra kl 19 om aftenen, til tidligt om morgenen.
Resten af døgnet vises pausebillede og TV Guide viser "Ophold i sendefladen".

Men hvis du kan hjælpe med et par tidspunkter hvor du fejlagtigt får Pausebillede, samt hvad TV Guiden viser der skulle sendes på pågældende tidspunkt, vil jeg selvfølgelig kigge nærmere på det.

Mvh. Gitte

Jeg beklager, min kritik af TDC var ikke berettiget og var truffet på et uheldigt grundlag:

Jeg havde i sidste uge, om aftenen bemærket at Drama var væk, som andre også har omtalt her i forumet. De sidste par dage har jeg dog kun haft adgang til tv'et om formiddagen og har derfor set prøvebilledet. Jeg vidste ikke at den kun sendte om aftenen :/

Mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P