Svar

Godt tiltag med ventetiden i telefonen!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg blev meget glad, da jeg ringede ind til TDC her forleden for første gang i næsten et år. Her blev jeg mødt af et lidt ændret tastesystem, men også bedre kvalitet på musikken i baggrunden, og desuden noget enddog mere vigtigt:

"Nuværende ventetid er seks minutter"

- Foruden, at dét er en væsentligt lavere ventetid end sædvane, så fik jeg også et estimat på ventetiden. Og det var skønt! (Jeg ved, at nogle har skrevet om problemer med dette, men jeg ventede mindre end seks minutter!)

Så tak TDC, for at give os den service, fordi vi førhen har skullet bruge uestimeret lang tid, som vi ikke før har kunnet få plads til i vores arbejdsdag, men nu "binder" TDC sig også nærmest ved at gøre ventetiden kortere, da det jo er lidt pinligt, hvis man som kunde bliver mødt af beskeden "syvoghalvfems minutters ventetid".

Jeg er glad for, at dette tiltag endeligt har ramt TDC, da mange andre firmaer siger, at du nu er "nummer x i køen", men glad er jeg [i]

Men forresten ... hvor bliver chatsupporten af? Telia har netop åbnet for denne mulighed igen efter stor efterspørgsel fra kunderne, og kæmpemæssig tidsbesparelse!

Har fjernet citat og link, idet det ikke er tilladt at linke til andre teleselskaber her fra forum.
Patrick, forum administrator.

icon

Bedste svar af HeinrichP 30 marts 2012, 22:07

Og ja, I må selv finde det på Telias hjemmeside, da Patrick har fjernet linket Glad humørikon

Se original

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Og ja, I må selv finde det på Telias hjemmeside, da Patrick har fjernet linket Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)