glemt kode til netforbindelse

Hvad gør man når man har glemt koden til sin netforbindelse???? Skal man absolut i TDC butikken for at få en ny???

Dorthe

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Dorthe

Du er nok nødt til at kontakte kundeservice eller Hotline og få dem til at sende dig en ny adgangskode. Tlf.numre kan du finde her på siden under hjælp og support.

Hilsen KPN

Omdømme 2

TDC har tidligere givet et lignende svar i en anden tråd her på forum: "Du kan få tilsendt en ny kode, ved at ringe til Hotline på 80 80 80 47. Husk i så fald at have dit 12-cifrede kundenummer klar."

Hilsen KPN

Omdømme 2

Hej

Måske dette svar jeg har givet til en anden bruger andet sted i forum kan hjælpe dig:

Hej

Jeg har forstået det sådan at du stadig har dit TDC-logon, men det er dit mailpassword du skal bruge når du skal opsætte din mailkonto i en mailklient (postprogram) som du ikke kan huske. Hvis vi er enige så er her måske løsningen: Brug dit TDC-logon til at logge ind på Mail via "Mit TDC". Når du så er inde på mailserveren brug menuen til venstre - klik indstillinger og undermenu Password - og så er det at jeg her kan se at man kan vælge et nyt password - prøv dette og klik gem, og husk så dit nye password. ;)  

Mvh. KPN

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P