gider ikke mere


TDC-play er for bøvlet. Har været oprettet som bruger og har hentet musik. Har ikke gjort det et stykke tid, og skal tilsyneladende nu genoprettes. Til det brug skal man bruge en kontonummer, der ligger på selvbetjening - og skal man oprette selvbetjening skal man bruge selvsamme kontonummer. Så er vi i selvsving... kundenummeret kan ikke bruges nogen steder, men optræder ellers som det eneste nummer på aftaler mv. Nå. Venter så ca. 15 min. på kundeservise, der giver mig kontonr. og nu skulle alt jo være godt, og jeg taster løs for at genoprette mig som bruger på TDCPlay blot for at få det autosvar, at jeg allerede er bruger og derfor ikke kan genoprette mig som bruger. Selvsving igen... Ingen hotline og 15 min. ventetid på telenonen. DET ER BARE IKKE GODT NOK - DET ER EN OMMER.

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej mn1085

Jeg har nulstillet din adgang, så du kan tilmelde dig TDC Play nu.

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)