Gider ikke at vente længere!

Nu har jeg fået nok, TDC Play virker STADIG IKKE! jeg er løbet tør for tålmodighed efter 4 måneder med TDC Play som skulle være en erstatning for Spotify, men det virker jo ALDRIG når jeg skal bruge det!

Jeg har mildest talt været P**** rasende, for det er simpelthen bare ikke godt nok!!

Men nu er jeg ligeglad, for jeg er gået tilbage til Spotify som virker uden bøvl!

TDC... tak for... INGENTING... eller jo... en masse bøvl... 

Vi ses... ALDRIG igen!

6 Kommentarer

Hej

Kan TDC Play og Spotify sammenlignes?

Jeg bruger ikke TDC Play, men er der ikke en bunke funktioner i TDC Play der skal kunne snakke sammen?  Måske er det derfor det er vanskeligt at få det til at virke.

På min står der Tv, film og serier, billeder, tdc tjenester selvbetjening, radio og selfølgelig musik. Hvor mange funktioner har spotify? Er det ikke kun en musiktjeneste?

Nå det var såmen heller ikke for at forsvare TDC Play, nærmere for at svare på dit indlæg, da jeg kan se du har skrevet to andre og der fik du heller ikke svar.  

Det er jo lidt farligt at sige aldrig - man ved aldrig, hvad fremtiden bringer, men held og lykke med dit valg. Jeg mener Play er gratis at bruge. Spotify koster vel penge om måneden.

Jeg er sikker på du altid vil være velkommen tilbage til TDC, hvis du skulle få lyst, når den kommer til at virke. 

TDC play er skam ikke gratis, men en del af abbonnementsprisen... Der er ikke noget der hedder gratis i TDC's eller andre firmaers verden...

Hej Best74

ok - jeg troede at det var frivilligt at bruge TDC play. Viste ikke at man skulle have både en pc  og en smartphone, for at kunne modtage tv-sinalet og bruge bredbånd fra TDC. 

Det er sikkert fordi jeg kan bruge både bredbånd og se tv fra yousee, uden at bruge de tre app yousee stiller  til rådighed, hvis jeg ønsker at gøre brug af dem.  Beklager hvis det ikke er sådan ved TDC.  

Ved du om jeg kan få nedslag i mit abb. når jeg ikke benytter de tre yousee app?

og ved du om TDC også giver nedslag, for de kunder der ikke benytter deres app, måske på grund af manglende pc  og/eller smartphone? 

Det er jo helt sort det du skriver... Jeg ved ikke rigtigt om jeg overhovedet kan forstå det. Men jeg synes at kunne tyde at du prøver at være morsom.

Det jeg skriver er, at det IKKE er gratis at bruge play, vi betaler for det igennem vores abbonnement. Hvis ikke TDC tjente penge (dvs. solgte produkter vha. TDC Play) så var tjenesten nok lukket. TDC har ingen interesse i at smide penge ud af vinduet, så når du "får" noget "gratis", så kan du være 100% sikker på at det er "OS" (forbrugerne) der betaler. Jeg anser ikke TDC Play som et gratis tillæg til mit Abb. men derimod en ydelse jeg har valgt at betale for via højere abb. pris hos TDC, fordi det virkede som et fornuftigt valg. Bare fordi jeg ikke kan fravælge Play, er det jo ikke gratis. Det er en omkostning for TDC, som de kalkulerer med indbringer dem penge via deres Abbonnementer.

Og lige til sidst Maja... Hvis din eneste funktion i forummet er at nedgøre, spille dumsmart, og forsøge at negligere reelle brugeres problemer... Vil du så ikke finde et andet sted og lege...

ok - Jeg forstår det sådan at hvis TDC ikke havde tdc play musik mulighederne, ville du vælge et andet teleselskab.  I et andet indlæg, kan jeg læse,  at du primert har valgt tdc, på grund af tdc musik play, og da den ikke virker hos dig, må der være noget der gør, at du trods alt bliver hos TDC.  Jeg tror det er prisen for spotify, der gør at du ikke vil betale ekstra for noget du kan få hos TDC. Derfor kan jeg udmærket godt forstå, du er godt træt af, at vente på det virker. Glad humørikon

Jeg forsøger  ikke at negligere reelle brugeres problemer. Hvis du læser nogle af mine indlæg vil du opdage at jeg er fuldt ud lige så træt af de app, der ikke fungerer. Problemet er bare at nogen ikke forstår at se sagen fra begge sider, og derfor kun bruger forum til at brokke sig.  Jeg er uforberlig optimist og tror på at TDC ikke laver de opdateringsfejl med vilje, og jeg tror at dem der forsøger at få skidtet til at virke, virkelig også forsøger at få det til at virke.

Om det hjælper at brokke sig?  Sikkert, for så kan tdc se der er noget der ikke virker. På den anden side må der også være noget der virker, for der er nogen, for hvem der ikke er problemer. 

Intet ligger mig fjernere end at nedgøre andre brugere eller at spille dumsmart. Det kan jeg ikke tillade mig med mit kendskab til it og i særdeleshed til play-marerittet. 

Det eneste jeg længere oppe i tråden gør opmærksom på, er den kendsgerning, at tdc play er en utrolig konpleks  ting der skal kunne arbejde sammen med utrolig mange forskellige teknikker. Der er ikke KUN noget musik der skal komme ud af nogle højtalere, som det skal i spotify.  

Jeg prøver bestemt ikke på at være morsom. Jeg prøver at få et svar på om jeg kan slippe biligere i mit abonement, når nu jeg ikke bruger de der app fra henholdvis tdc og fra yousee.  Da du ikke kan svare på det , må jeg jo ringe til yousee.  

Og ved du hvad Best74. Jeg syns her slal være plads til os alle sammen - Det er nemlig ikke os brugere der kan smide hinanden ud, eller bede en anden om at forsvinde. Beklager - men jeg bliver bliver.  Det er ikke mig der har et problem. Det er dem der ikke an li' den måde jeg griber tingene an på. 

Godt nytår Glad humørikon

Lige til sidst. Jeg har intet problem med at TDC har problemer med at få Play til at virke. Det er den øredøvende stilhed, der provokerer mig.. Man hører intet om evt. planer, eller forbedringer. Det gør at det virker som et nedprioriteret projekt.

Jeg prøver at gøre det klart for TDC, at Play er en prioritet for mange kunder.

Grunden til jeg ikke har skiftet, er ganske simpelt den årsag, at jeg ikke har mulighederne i mit område på leveringen af TV signal. Ellers var jeg forduftet for længe siden. Men nu burde det jo ikke være en sovepude for TDC, at visse kunder nærmest er stavnsbundne til deres løsninger. Kunne jeg spare abb. ved at fravælge Play, havde jeg gjort det, og købt en mere velfungerende løsning fra Wimp/Spotify og lign.

Det skal dog lige gøres klart at Play virker hos mig, sådan so-so.. Der er bare en del funktioner der ikke kører optimalt. Derfor undrer det mig også, at Yousee play app'en fungerer så meget bedre end TDC's, og de kører vist på samme bagved liggende platform (hjemmesiderne var ihvertfald ret ens engang.)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)